    From: "airjack" <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wykorzystanie wizerunku
    Date: Sat, 18 May 2002 00:32:57 +0200

    Robiłem zdjęcia u fotografa. Została spisana umowa na wykonanie określonej
    ilości zdjęć za określoną kwotę. Zdjęcia odebrałem, zapłaciłem i ok. Po paru
    miesiącach zobaczyłem ulotkę reklamową zakładu fotograficznego, w którym
    robiłem zdjęcia. Na tej ulotce są moje zdjęcia. Fotograf nic ze mną nie
    ustalał, nic o tym nie wiedziałem, aż do momentu gdy zobaczyłem ulotki
    rozrzucone na klatkach schodowych. Nie wiem czy fotograf mógł tak postąpić.
    Proszę o radę.