  • 1. Data: 2023-12-21 11:05:24
    Temat: wycieczki Żydów z bronią
    Od: Monika Głowacka <m...@g...pl>

    Na jakiej zasadzie prawnej 5 Żydów w kapeluszach z pejsami wchodzi do
    Galerii Handlowej Manufaktura w Łodzi wraz z dwoma ochroniarzami z
    karabinami na wierzchu? wczoraj widziałam

  • 2. Data: 2023-12-21 12:19:51
    Temat: Re: wycieczki Żydów z bronią (teraz już na wierzchu?)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Monika Głowacka <m...@g...pl> pisze:
    > Na jakiej zasadzie prawnej 5 Żydów w kapeluszach z pejsami wchodzi do
    > Galerii Handlowej Manufaktura w Łodzi wraz z dwoma ochroniarzami z
    > karabinami na wierzchu? wczoraj widziałam

    AFAIR na zasadzie takiej że ochroniarze z Izraela wjeżdżają do RP3 na
    dyplomatycznych papierach żeby mieć prawo do broni. Wyszło jak pobili
    Włocha w Krakowie na Kazimierzu (AFAIR GW doniosła "inaczej rozkładając
    akcenty"),

    IMHO to *kryminalnie nieodpowiedzialna głupota* najbardziej po linii co
    będzie jak kiedyś w końcu zabiją bronią palną "przypadkową
    osobę/polaka". Mają być po linii zapewniania ochrony przed "(arabskimi)
    terrorystami". Wiec albo są niepotrzebni/zbędni albo kiedyś w końcu
    użyją broni potencjalnie+ z efektami ubocznymi. No chyba że Izrael
    będzie miał jaja powiedzieć wprost że ochroniarze są najbardziej/także
    po to żeby "tubylcy nie pobili".

    A że teraz noszą broń na wierchu? Oficjalnie bo ryzyko ataku
    terrorystycznego jest większe jak "Izrael do Gazy wszedł".
    Nieoficjalnie także dlatego żeby tubylcom nie strzelił do łba
    spontaniczny (choćby tylko pokojowy) protest przeciw działaniom
    Izraela w Gazie - takie prewencyjne zastraszanie tubylców.

    --
    A. Filip

  • 3. Data: 2023-12-21 12:38:04
    Temat: Re: wycieczki Żydów z bronią
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 21.12.2023 o 11:05, Monika Głowacka pisze:
    > Na jakiej zasadzie prawnej 5 Żydów w kapeluszach z pejsami wchodzi do
    > Galerii Handlowej Manufaktura w Łodzi wraz z dwoma ochroniarzami z
    > karabinami na wierzchu? wczoraj widziałam

    Może trzeba było zadzwonić pod 112?

    Robert

  • 4. Data: 2023-12-21 13:20:38
    Od: Akarm <A...@w...pl>

> [...]
    > Galerii Handlowej Manufaktura w Łodzi wraz z dwoma ochroniarzami z
    > karabinami na wierzchu? wczoraj widziałam

    Odnoszę wrażenie, że poprzedni rząd nie zdążył wprowadzić zakazu
    wchodzenia do sklepów ludziom w kapeluszach z pejsami.

    --
    -
    Akarm

  • 5. Data: 2023-12-21 13:50:47
    Od: Alojzy Gąska <g...@g...com>

    Monika Głowacka napisał(a):
    > Na jakiej zasadzie prawnej 5 Żydów w kapeluszach z pejsami wchodzi do
    > Galerii Handlowej Manufaktura w Łodzi wraz z dwoma ochroniarzami z
    > karabinami na wierzchu? wczoraj widziałam

    Bo to ich galeria? A ochronę se wynajęli?

  • 6. Data: 2023-12-21 13:55:55
    Od: Alojzy Gąska <g...@g...com>

    Akarm napisał(a):
    > Odnoszę wrażenie, że poprzedni rząd nie zdążył wprowadzić zakazu
    > wchodzenia do sklepów ludziom w kapeluszach z pejsami.

    Karmelski. https://pl.wikipedia.org/wiki/G%C3%B3ra_Karmel

    Chodzi broń, a nie o wchodzenie tych czy tamtych.

  • 7. Data: 2023-12-21 16:11:15
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > Galerii Handlowej Manufaktura w Łodzi wraz z dwoma ochroniarzami z
    > karabinami na wierzchu? wczoraj widziałam
    Długa broń w galerii jest tak niedorzecznym pomysłem, że sprawdził bym,
    czy to nie atrapy. Chyba, ze to był konwój wartości pieniężnych - jest
    tam jakiś kantor? Bank?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 8. Data: 2023-12-21 17:11:24
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Długa broń w galerii jest tak niedorzecznym pomysłem, że sprawdził
    > bym, czy to nie atrapy.

    Może to "łuzi"?

    >Chyba, ze to był konwój wartości pieniężnych
    > - jest tam jakiś kantor? Bank?

    I dla jaj przebrali się za "5 Żydów w kapeluszach z pejsami"?

  • 9. Data: 2023-12-21 17:16:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > Galerii Handlowej Manufaktura w Łodzi wraz z dwoma ochroniarzami z
    > karabinami na wierzchu? wczoraj widziałam

    Podstawą jest obrona przed antysemityzmem. Jeśli ci się żydzi z bronią
    długą (choć to raczej nie były karabiny) nie podobają to jesteś
    najlepszym dowodem na to, że w polsce jest antysemityzm i trzeba przed
    nim bronić żydów, cbdo:P

    A tak na poważnie... to chyba nie ma zakazu... więc wolno.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 10. Data: 2023-12-21 17:39:42
    Od: Monika Głowacka <m...@g...pl>

    > Długa broń w galerii jest tak niedorzecznym pomysłem, że sprawdził bym,
    > czy to nie atrapy. Chyba, ze to był konwój wartości pieniężnych - jest
    > tam jakiś kantor? Bank?

    Nie znam się na broni, dla mnie coś większego od pistoletu to już karabin.