  • 11. Data: 2023-12-21 18:12:07
    Temat: Re: wycieczki Żydów z bronią
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 21 Dec 2023 16:11:15 +0100, Robert Tomasik wrote:
    > Długa broń w galerii jest tak niedorzecznym pomysłem, że sprawdził bym,
    > czy to nie atrapy.

    Długa jak długa - powiedzmy pistolety maszynowe, np uzi,
    bo juz raczej nie pepesza :-)

    > Chyba, ze to był konwój wartości pieniężnych - jest
    > tam jakiś kantor? Bank?

    I długa bron nabiera sensu?

    J.

  • 12. Data: 2023-12-21 19:00:10
    Od: Krzysztof 'kw1618' <k...@g...pl>

    > Długa broń w galerii jest tak niedorzecznym pomysłem, że sprawdził bym,
    > czy to nie atrapy. Chyba, ze to był konwój wartości pieniężnych - jest
    > tam jakiś kantor? Bank?

    gdy bywałem w Hali Odlotów lotniska Chopina w Warszawie widywałem
    wycieczki takich panów, towarzyszyła im uzbrojona ochrona z UZI.

    Ale zawsze gdzieś tam niedaleko byli ochroniarze z SOL z Glockami

    Także SG z
    https://www.special-ops.pl/media/cache/full/data/202
    302/hk-416-dla-wzd-sg.jpg

  • 13. Data: 2023-12-21 20:47:46
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.12.2023 o 17:11, nadir pisze:

    > I dla jaj przebrali się za "5 Żydów w kapeluszach z pejsami"?

    Wątpię.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 14. Data: 2023-12-21 20:49:01
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.12.2023 o 18:12, J.F pisze:
    > I długa bron nabiera sensu?
    Tak bo powyżej pewnej wartości jest wymagana.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 15. Data: 2023-12-21 22:17:19
    Od: Krzysztof 'kw1618' <k...@g...pl>

    W dniu 2023-12-21 o 17:16, Shrek pisze:

    > Podstawą jest obrona przed antysemityzmem. Jeśli ci się żydzi z bronią
    > długą (choć to raczej nie były karabiny) nie podobają to jesteś
    > najlepszym dowodem na to, że w polsce jest antysemityzm i trzeba przed
    > nim bronić żydów, cbdo:P
    >
    > A tak na poważnie... to chyba nie ma zakazu... więc wolno.

    Dziennik Ustaw
    Dz.U.2023 Poz. 364 t.j. Akt obowiązujący
    Wersja od: 27 lutego 2023 r.

    § 8.
    1.
    Broń palną nosi się w kaburach lub futerałach.
    2.
    Broń palną przeznaczoną do ochrony osobistej nosi się w sposób jak
    najmniej widoczny, w kaburze przylegającej do ciała.
    3.
    Broń palną nieprzeznaczoną do ochrony osobistej, o ile jest to możliwe,
    ze względu na jej ilość i wielkość, nosi się w sposób określony w ust. 2.

  • 16. Data: 2023-12-22 19:17:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 21 Dec 2023 20:49:01 +0100, Robert Tomasik wrote:
    > Tak bo powyżej pewnej wartości jest wymagana.

    Ale w sensie, że kałasz lub cos podobnego?

    Bo do kogo minister chcialby z tego karabinu strzelać?
    A moze strzelbę miał na mysli?

    J.

  • 17. Data: 2023-12-22 22:10:03
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.12.2023 o 19:17, J.F pisze:

    > Ale w sensie, że kałasz lub cos podobnego?
    > Bo do kogo minister chcialby z tego karabinu strzelać?
    > A moze strzelbę miał na mysli?

    Sadzę, że do potencjalnych napastników. Broń długa daje konwojowi
    przewagę na średnich dystansach. Taki konwój musi przykładowo przyjechać
    z pieniędzmi. Poza budynkiem broń długa ma sens. Na tym ostatnim etapie
    w budynku bardziej przeszkadza, niż pomaga. Dekonspiruje konwój, a w
    razie bezpośredniego ataku nie daje przewagi. Tu już lepiej użyć innych
    środków przymusu, czy pistoletu. W dodatku w pomieszczeniach użycie
    broni o większej energii stwarza zagrożenie przypadkowego postrzelenia
    kogoś przez ścianę, czy rykoszetem.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 18. Data: 2023-12-22 22:14:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Sadzę, że do potencjalnych napastników. Broń długa daje konwojowi
    > przewagę na średnich dystansach. Taki konwój musi przykładowo przyjechać
    > z pieniędzmi.

    Myslisz, że żydzi się do centrum handlowego teleportowali?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 19. Data: 2023-12-22 23:07:32
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.12.2023 o 22:14, Shrek pisze:
    > Myslisz, że żydzi się do centrum handlowego teleportowali?

    Jakkolwiek by się tam nie dostali, to latanie z bronią na wierzchu po
    tłumie nie jest mądrym pomysłem. Broń tam niewiele pomoże, a na krótkim
    dystansie narażasz się na jej utratę. Jeśli już koniecznie chcieli na
    trasie dojazdu mieć przewagę, to było tych z bronią automatyczną przy
    samochodzie pozostawić i tyle. To po prostu świadczy o braku
    profesjonalizmu ze strony ochrony w mojej ocenie.

    Rzuć sobie okiem na SOP. Oni mają na wyposażeniu broń długą. Widziałeś,
    by z Prezydentem, Premierem czy innymi ważnymi osobami w państwie
    biegali ochroniarze z długą bronią na ramieniu. Jeśli już ktoś uznał za
    konieczne, by w bezpośredniej ochronie mieć broń długą, to istnieje
    szereg sposobów przenoszenia jej w sposób zakamuflowany. Są nawet takie
    rozwiązania, które pozwalają na strzelanie z takiej broni bez jej
    wyjmowania z walizki.

    Pistolet maszynowy daje się również ukryć pod marynarką. nie jest to
    zbyt wygodne. Testowałem to z PM-63. Da się szybko wyciągnąć. Da się
    nawet z jednej ręki strzelać do bliskich tarcz.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 20. Data: 2023-12-22 23:48:14
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-12-22, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
    > Pistolet maszynowy daje się również ukryć pod marynarką. nie jest to
    > zbyt wygodne. Testowałem to z PM-63. Da się szybko wyciągnąć. Da się
    > nawet z jednej ręki strzelać do bliskich tarcz.

    Grupa pejsatych Żydów wchodzi do galerii handlowej w kraju, o którym
    Żydzi mogą myśleć, że ma problem z antysemityzmem. To pewnie celowo
    mieli tę broń na wierzchu, o ile, jak już ktoś chyba zauważył, była to
    prawdziwa broń.

    --
    Marcin