  • 1. Data: 2023-12-22 18:59:11
    Temat: Zaświadczenie o stanie cywilnym
    Od: Monika Głowacka <m...@g...pl>

    https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/wzory-blankietow-o
    dpisow-aktu-stanu-cywilnego

    Zaświadczenie o stanie cywilnym
    Zał_33_zaświadczenie_o_stanie_cywilnym.pdf 0.96MB

    ma w treści termin ważności. Czyli mam to rozumieć, że po wystawieniu
    takiego dokumentu, przed wskazaną datą nie mogę zmienić stanu cywilnego?

  • 2. Data: 2023-12-22 23:57:47
    Temat: Re: Zaświadczenie o stanie cywilnym
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-12-22, Monika Głowacka <m...@g...pl> wrote:

> [...]
    >
    > ma w treści termin ważności. Czyli mam to rozumieć, że po wystawieniu
    > takiego dokumentu, przed wskazaną datą nie mogę zmienić stanu cywilnego?

    Zapewne możesz, ale w zależności do czego chciałabyś to zaświadczenie
    użyć, powinnaś zadbać żeby nie wprowadzić kogoś/czegoś(organu,
    pracodawcy etc.) w błąd. Spodziewam się, że ważność takiego
    zaświadczenia warunkowana jest właśnie tym, że stan cywilny dość często
    się zmienia, więc wiadomo, że nie jest to dokument poświadczający stan
    faktyczny na całe życie.

    --
    Marcin