  • 1. Data: 2023-12-21 11:01:10
    Temat: budynek TVP
    Od: Monika Głowacka <m...@g...pl>

    Czy do budynku TVP można sobie tam wejść do holu bez przepustki czy
    legitymacji? Czy trzeba mieć zaproszenie od kogoś z pracowników?
    Do innych instytucji idzie do biura przepustek, dzwoni się telefonem do
    pokoju gdzie się chce iść i wystawiają jednorazową przepustkę.

  • 2. Data: 2023-12-21 11:19:06
    Temat: Re: budynek TVP
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 21 Dec 2023 11:01:10 +0100, Monika Głowacka napisał(a):

    > Czy do budynku TVP można sobie tam wejść do holu bez przepustki czy
    > legitymacji?

    Terlecki z wuwuzelą przyszedł chyba w ramach interwencji poselskiej; to
    samo dotyczy Lichockiej, która wykorzystała okazję do zrobienia selfika.
    Ty raczej nie masz szans, żeby wejść bez żadnego trybu.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 3. Data: 2023-12-21 12:41:45
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 21.12.2023 o 11:19, Olin pisze:
    > Ty raczej nie masz szans, żeby wejść bez żadnego trybu.

    Jak bez trybu, żądać przywrócenia Teleranka!

    Robert

  • 4. Data: 2023-12-21 17:38:32
    Od: Monika Głowacka <m...@g...pl>

    W dniu 2023-12-21 o 11:19, Olin pisze:

    > Terlecki z wuwuzelą przyszedł chyba w ramach interwencji poselskiej; to
    > samo dotyczy Lichockiej, która wykorzystała okazję do zrobienia selfika.
    > Ty raczej nie masz szans, żeby wejść bez żadnego trybu.

    Posłowie to wiadomo, z legitymacją poselską nikt ich nie pyta dokąd idą
    i po co.
    Ja pytam, czy można normalnie wejść do TVP aby w holu posiedzieć.

    A to TVN lub Polsatu?

  • 5. Data: 2023-12-21 18:10:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 21 Dec 2023 17:38:32 +0100, Monika Głowacka wrote:

    > Posłowie to wiadomo, z legitymacją poselską nikt ich nie pyta dokąd idą
    > i po co.
    > Ja pytam, czy można normalnie wejść do TVP aby w holu posiedzieć.

    Chyba maja tma jakis "hol" dla czekających, co by chcieli wejsc dalej
    :-)

    J.

  • 6. Data: 2023-12-26 16:16:17
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 21.12.2023 o 11:01, Monika Głowacka pisze:
> [...]
    > Do innych instytucji idzie do biura przepustek, dzwoni się telefonem do
    > pokoju gdzie się chce iść i wystawiają jednorazową przepustkę.

    A to jest instytucja?