  • 11. Data: 2008-07-24 11:30:28
    Temat: Re: wybrać kase z OFE
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "macso" <
    > kasa jest nie do ruszenia, zasad wykorzystania w ramach emerytury
    > nawet nie ma

    a ja mam nadzieje, ze jak wymyslą już te "zaklady emerytalne" ktore maja
    emerytury z OFE wyplacac, to jednym z wariantow umowy z klientem
    bedzie tak jak w Niemczech wyplata calosci w gotowce do ręki.

    Ostatnio jak byla mowa o wariantach emerytur z OFE to ten wariant
    miał male szanse - do oficjanie proponowanych chyba nie wszedł
    *** blad ***

  • 12. Data: 2008-08-02 10:07:41
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > emerytury z OFE wyplacac, to jednym z wariantow umowy z klientem
    > bedzie tak jak w Niemczech wyplata calosci w gotowce do ręki.

    oj naiwny naiwny,

    macso