  • 1. Data: 2008-07-23 07:44:04
    Temat: moze ktos pomoze?!?!?!?!alimenty i pozbawienie praw do dziecka
    Od: bzyku <5...@o...pl>

    Witam.
    Chce pomoc swojej siostrze ktora kilka dnie temu zabralam od faceta
    ktory znecal sie nad nia fizycznie i psychicznie,trwalo to prawie dwa
    lata(my jednak dowiedzielismy sie o tym calkiem nie dawno).Siostra
    wyprowadzila sie 500km od domu,zapoznala tam faceta,dla niego zostawila
    prace,wprowadzila sie do niego,zaszla w ciaze,juz w ciazy dawal jej
    popalic,klocil sie z nia i podnosil reke,czesto jak do niej wydzwanialam
    byla smutna plakala ale nic nie chcaila mowic,prosila bym sie nie
    wtracala.Byly sytuacje gdzie bylismy gotowi wsiasc w auto i pojechac po
    nia,ona jednak twierdzila ze nie ma takiej potrzeby ze jest juz ok,ze
    poprostu on jest troche znerwicowany.Kilka miesiecy temu zadzwonila
    zaplakana ze on ja pobil,no nie bylismy w stanie dojechac do niej w
    kilka chwil ,wjec zadzwonilismy na policje,byla interwencja,ale on
    uciekl z domu,policja kazala w kazdej takiej sytuacji dzwonic na
    komisariat,i to byl kolejny powod by ja zabrac z tamtad-ale ona znowu
    swoje...Miarka sie przebrala kilka dni temu,nacpal sie(pominelam ten
    fakt-on zazywa narkotyki)poklocil sie z ojcem ,i w domu swoja porazke
    musial odbic na mojej siostrze,kazal jej spac w raz z 9-cio miesieczna
    coreczka na podlodze,gdy ona stwierdzila ze dziecka nie polozy na
    podloge,ten wpadl w furie zaczol ja kopac,bic po twarzy itp-horror,na
    szczescie w domu byla jego kuzynka ktora chciala mojej siostrze
    pomoc-tez oberwala,po czym jak zasnol zabraly dziecko i auto i uciekly
    60km od niego.W ten dzien przyjechalismy po nia i jej coreczke,mi te
    grozil tyle ze moja psychika nie jest az tak podniszczona jak u mojej
    siostry i na mnie nie zroilo to zadnego wrazenia-co mu sie wcale nie
    spodobalo,odgrazal sie ze jezeli on nie moze miec corki to nikt jej nie
    bedziemial(to rowinerz zglosilismy na policje tyle ze juz u nas).Teraz
    mam pytanie czy jest mozliwosc bym napisala siostrze ppozew o alimenty
    jednoczenie z pozbawieniem go praw rodzicielskich?Czy jednak bedzie
    trzeba skladac dwa osobne wnioski?
    Prosze o odpowiedz i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2008-07-27 20:06:06
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    bzyku pisze:

    > Teraz mam pytanie czy jest mozliwosc bym napisala siostrze ppozew o alimenty
    > jednoczenie z pozbawieniem go praw rodzicielskich?

    Nie.

    > Czy jednak bedzie trzeba skladac dwa osobne wnioski?

    Tak.
    Jedno jest rozpoznawane w procesie (pozew - alimenty), a jedno w
    postępowaniu nieprocesowym (wniosek - to drugie).

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."