  • 11. Data: 2007-11-07 02:12:23
    Temat: Re: "wspoludzial w grupie przestepczej
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    news:fgr49m$ov6$2@news.onet.pl...

    > Ale to nie znasz naszego prawa - nie musisz nic działać.

    ależ wiem, że wystarczy gotowość do udziału potwierdzona przez wiarygodnego
    świadka koronnego, który twierdzi, że nie wie czy oskarżony coś robił i jaki
    miał udział, ale wie!!! że był członkiem grupy i był gotowy do działań... i
    3 latka siedzisz a jak prokurator zbrojną stworzy, bo kumpla sąsiada syn z
    nożem gdzieś napadł, to 3 razy dwa;)

    > Wystarczy, że do niej należysz :)

    każda sprawa jest inna jednakże;)
    Jeśli trafisz na wyjątkową gnidę prokuratora jak Ty, to możesz sobie spędzić
    trochę czasu w areszcie tak just because, bo prokurator jest np. takim
    prymitywem, który nic nie rozumie i nie wie co to faktura, więc siedź a on
    się przez kilka miesięcy czegoś może nauczy;) Jednakże, ostatecznie w Twojej
    sprawie ..głowy w prokuraturze apelacyjnej poleciały:)

    > A ponieważ jej definicji nie ma to prokuratorzy każdego pod ten paragraf
    > wciskają.

    definicja jest, tyle że u nas z interpretacją jest zbytnia dowolność.

    pzdr,
    dkzzzzzzzzz.

  • 12. Data: 2007-11-07 02:14:19
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Rzecznik Prokurwatury Krajowej" <r...@p...pl>
    napisał w wiadomości news:fgr5dr$lp8$1@news.ds.pg.gda.pl...

    > Eee, dla chcącego nic trudnego, jak mówi stara polska zasada prawna. Jeśli
    > nie ma grupy to się ją robi. Co ty robić zorganizowanych grup
    > przestępczych nie potrafisz? :>
    >
    > Na przykład przodujący prokuratorek Roman Pietrzak najlepiej udowodnił, że
    > jak zwykle najważniejsza jest kreatywność. Bo robić przestępców to trzeba
    > umić!

    no ale teraz mamy CUDA, pierwszym z nich to jest paniczny atak
    prawoŻądności, który dopadł prokuratorów..

    pzdr,
    dkzzzzzzzzzzz.

  • 13. Data: 2007-11-07 02:48:03
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    dekazzze pisze:
> [...]

    Zatrważające jest jednak to, że od 10 lat prokuratorzy nie stosują
    aresztu a tylko o niego wnioskują. Jak widać w sądach piękna tradycja
    stalinowska wciąż obecna a domniemanie winy usprawnia proces skazywania
    i wymuszania zeznań, bo chyba już tylko to jest sednem. I chodzi zarówno
    o przedłużane bez sensu a rzekomo zasadnie areszty jak i stosowanie ich
    całkowicie bez żadnego poparcia dowodowego a wręcz ze stekiem bzdur.

    I nikogo już nie dziwi, gdy podejrzany zostaje aresztowany, bo
    produkował i przechowywał narkotyki ukryte na wyspie... tylko na
    wskazanym jeziorze nie ma wyspy. A materiał dowodowy był oceniany przez
    sąd. Niezwykle wnikliwie.

    --
    pzdr, Rzecznik Prokurwatury Krajowej
    Nie ma ludzi niewinnych, są tylko źle przetrzepani.

  • 14. Data: 2007-11-07 11:04:07
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:fgr917$thi$1@news.ds.pg.gda.pl...
> [...]
    > przedłużane bez sensu a rzekomo zasadnie areszty jak i stosowanie ich
    > całkowicie bez żadnego poparcia dowodowego a wręcz ze stekiem bzdur.

    No to już się stała taka nasza tradycja :( Nie ma społecznego poparcia dla
    normalizowania tej sprawy niestety i przez nierządy nieudaczników i
    opętanych oszołomów z PiSu, obawiam się ...długo nie będzie.

> [...]
    > i przechowywał narkotyki ukryte na wyspie... tylko na wskazanym jeziorze
    > nie ma wyspy. A materiał dowodowy był oceniany przez sąd. Niezwykle

    no tak, ta sprawa była bardzo ciekawa hehehe, akurat odpowiednio
    nagłośniona, ale pewnie obaj znamy znacznie więcej podobnych przypadków
    poparcia materiału dowodowego podobnej klasy...
    Ziobro 2 lata temu twierdził, że zajmie się aresztami, że to nadużywanie to
    jest bardzo poważna sprawa... ;))

    pzdr,
    dkzzzzzzzzz.

  • 15. Data: 2007-11-07 14:06:10
    Od: "Smutna" <e...@b...pl>

    jakiej firmy???

  • 16. Data: 2007-11-07 14:39:35
    Od: "karen" <d...@m...pl>

    Użytkownik "Smutna" <e...@b...pl> napisał w wiadomości

    > mloda, ladna i naiwna.... straszne :(

    hehehe :) a wiesz mysle i mysle co ma do tego ladnosc :) przypomniala mi
    sie reklama, ktora ogladalam kiedys w polskiej telewizji jak ladna rzuca
    kamieniem w okno na pietrze:) podjezdza samochodzik z przystojnym menem i on
    jej uzycza telefonou by zadzwonila do tej osoby a nie rzucala kamieniami w
    okno :) i wiesz bardzo sie oburzylam, jest pokazane, ze jak ladna to i
    glupia:) ladna bierze telefon i rzuca w okno :)

    to bylo takie straszne :)))))))) bo przeciez tez jestem ladna :)

    pozdrawiam
    Sandra

  • 17. Data: 2007-11-08 18:17:10
    Od: venioo <v...@p...fm>

    karen pisze:
> [...]

    zdjecie, zdjecie, to ocenimy ;)

> [...]
    > glupia:) ladna bierze telefon i rzuca w okno :)
    >
    > to bylo takie straszne :)))))))) bo przeciez tez jestem ladna :)

    o ile dobrze pamietam, to nie byla polska reklama, a w polskiej tv to
    byla pokazana w programie ze smiesznymi reklamami :)

    --
    venioo