  • 1. Data: 2007-11-06 16:32:38
    Temat: "wspoludzial w grupie przestepczej
    Od: "Smutna" <e...@b...pl>

    Witam,
    mam straszny problem :( Mój były facet, a dodam, ze jest raczej wysoko
    postawiony, chce mnie wrobic we wspoludzial w grupie przestepczej i
    naklanianie do nierzadu :( Wiem, ze robi to z zemsty, a ja wiem, ze de facto
    coś mu mówilam o jakiejs grupie przestepczej, jednakze te informacje byly
    zaslyszane, a z tymi ludzmi jesli sie widzialam to po znajomosci ze szkoly.
    Nie wiem co mam wogole robic, czuje sie zastraszona, a on grozi mi jeszcze,
    ze porozsyla po rodzinie listy z informacjami o moich jakisch niby wyczynach
    seksualnych :( W momencie kiedy nie chcialam z nim rozmawiac zaczal mi
    grozic, a wiem, ze jest zdolny do najgorszego i bedzie sie staral zniszczyc
    mi zycie :(

  • 2. Data: 2007-11-06 16:45:59
    Temat: Re: "wspoludzial w grupie przestepczej
    Od: "Regand" <r...@v...pl>

    kup dyktafon, wszystko nagrywaj i nie bedzie problemu.

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2007-11-06 18:05:04
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Smutna" <e...@b...pl> napisał w wiadomości

    [cut]

    Jezeli czujesz sie zastraszana to warto zainteresowac tym organa scigania.
    Wpierw moze jednak warto skorzystac z rady kol. Regand i nagrywac wszystkie
    rozmowy (w tym telefoniczne), zbierac maile, rozmowy na GG etc., aby miec
    mocny material dowodowy dla prokuratury.

  • 4. Data: 2007-11-06 19:13:59
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Smutna pisze:
    > Witam,
    > mam straszny problem :( Mój by?y facet, a dodam, ze jest raczej wysoko
    > postawiony,

    Nagraj parę razy, potem policja, - przestanie być wysoko postawiony.
    Może mu nawet stawać przestanie

  • 5. Data: 2007-11-06 20:48:18
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Smutna napisał:
    > Witam,
    > mam straszny problem :( Mój były facet, a dodam, ze jest raczej wysoko
    > postawiony, chce mnie wrobic we wspoludzial w grupie przestepczej i
    > naklanianie do nierzadu :(

    Niby kogo nakłaniałaś do nierządu? ;)

    > Wiem, ze robi to z zemsty, a ja wiem, ze de facto
    > coś mu mówilam o jakiejs grupie przestepczej, jednakze te informacje byly
    > zaslyszane, a z tymi ludzmi jesli sie widzialam to po znajomosci ze szkoly.

    Ojej! Widziałaś się z członkami jakiejś grupy przestępczej?
    To już po Tobie! ;)

> [...]
    > grozic, a wiem, ze jest zdolny do najgorszego i bedzie sie staral zniszczyc

    Marsz na policję i złożyć zawiadomienie o tych przestępstwach

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 6. Data: 2007-11-06 21:19:15
    Od: "Smutna" <e...@b...pl>

    zawsze to moze byc pomowienie, ja nic nie wiem napewno... zadnych dowodow...
    i zaluje, ze go poznalam....
    mloda, ladna i naiwna.... straszne :(

  • 7. Data: 2007-11-06 21:27:28
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    Smutna pisze:
> [...]
    > grozic, a wiem, ze jest zdolny do najgorszego i bedzie sie staral zniszczyc

    No, to przy odrobinie chęci na areszt wydobywczy wystarczy. :) Za fart
    trzeba uznać, że nie masz wartościowej firmy, która mogłaby być przejęta
    lub zutylizowana przez życzliwą konkurencję.

    Pamiętaj, rejonowi przedstawiciele świadczą korzystne usługi dla
    ludności i biznesu... ;)

    --
    pzdr, Rzecznik Prokurwatury Krajowej
    Nie ma ludzi niewinnych, są tylko źle przetrzepani.

  • 8. Data: 2007-11-07 00:20:47
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Rzecznik Prokurwatury Krajowej" <r...@p...pl>
    napisał w wiadomości news:fgqm83$hof$1@news.ds.pg.gda.pl...

    > No, to przy odrobinie chęci na areszt wydobywczy wystarczy. :) Za fart
    > trzeba uznać, że nie masz wartościowej firmy, która mogłaby być przejęta
    > lub zutylizowana przez życzliwą konkurencję.

    :D ale coś tam z AUTO branży ktoś bliski ma ;)

    ale realnie to zależy co faktycznie masz wspólnego z tą "grupą
    przestępczą".. generalnie jeśli nie współdziałałaś w jej działaniach, to
    raczej nie masz się czego obawiać;)

    pzdr,
    dkzzzzzzzz.

  • 9. Data: 2007-11-07 01:27:19
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik dekazzze napisał:
    > ale realnie to zależy co faktycznie masz wspólnego z tą "grupą
    > przestępczą".. generalnie jeśli nie współdziałałaś w jej działaniach, to
    > raczej nie masz się czego obawiać;)

    Ale to nie znasz naszego prawa - nie musisz nic działać.
    Wystarczy, że do niej należysz :)
    A ponieważ jej definicji nie ma to prokuratorzy każdego pod ten paragraf
    wciskają.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 10. Data: 2007-11-07 01:46:31
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    dekazzze pisze:
    > :D ale coś tam z AUTO branży ktoś bliski ma ;)
    > ale realnie to zależy co faktycznie masz wspólnego z tą "grupą
    > przestępczą".. generalnie jeśli nie współdziałałaś w jej działaniach, to
    > raczej nie masz się czego obawiać;)

    Eee, dla chcącego nic trudnego, jak mówi stara polska zasada prawna.
    Jeśli nie ma grupy to się ją robi. Co ty robić zorganizowanych grup
    przestępczych nie potrafisz? :>

    Na przykład przodujący prokuratorek Roman Pietrzak najlepiej udowodnił,
    że jak zwykle najważniejsza jest kreatywność. Bo robić przestępców to
    trzeba umić!