  • 1. Data: 2004-03-04 18:58:56
    Temat: wpis do hipoteki
    Od: "ALABASTER" <biuro(wytnijto)@knr.pl>

    Witam grupowiczów
    Czy ktoś się orientuje jak długo czeka się na wpis w dziale IV ksiegi
    wieczystej odnośnie hipoteki ?
    Jakie przepisy regulują czas oczekiwania na taki wpis ?
    W sądzie rejonowym w Poznaniu dowiedziałem się że nawet do pół roku ?
    Czy jest tak w rzeczywistości ? Jeśli tak to na jakiej podstawie ?
    I czy można jakoś to przyspieszyć ?

    Dzięki

    Pozdrawiam

    Maciej

  • 2. Data: 2004-03-04 19:31:05
    Temat: Odp: wpis do hipoteki
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

    > W sądzie rejonowym w Poznaniu dowiedziałem się że nawet do pół roku ?
    > Czy jest tak w rzeczywistości ? Jeśli tak to na jakiej podstawie ?
    Kolejka .
    > I czy można jakoś to przyspieszyć ?
    Plik banknotów . Pan przyjdzie dzisiaj po 17 .00 to załatwimy .

  • 3. Data: 2004-03-04 19:44:32
    Temat: Re: wpis do hipoteki
    Od: "ALABASTER" <biuro(wytnijto)@knr.pl>

    Użytkownik "bubu" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Kolejka .
    > Plik banknotów . Pan przyjdzie dzisiaj po 17 .00 to załatwimy .

    Kolejka .........
    a coś poza tym ?
    jakieś przepisy?

    pozdro

    Maciej

  • 4. Data: 2004-03-04 19:51:43
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

    > Kolejka .........
    > a coś poza tym ?
    > jakieś przepisy?
    Nie kumasz , co to KOLEJKA???
    Na pocieszenie powiem ci , że w Warszawie kolejka to 2 lata

  • 5. Data: 2004-03-04 20:51:11
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    Użytkownik "bubu" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Kolejka .
    > Plik banknotów . Pan przyjdzie dzisiaj po 17 .00 to załatwimy .

    Jakies dowody na potwierdzenie prawdziwości tego oskarżenia???

    _________
    RF

  • 6. Data: 2004-03-04 21:00:58
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

    > Jakies dowody na potwierdzenie prawdziwości tego oskarżenia???
    >
    > _________
    > RF

    życie , studencie , życie !!!

  • 7. Data: 2004-03-04 21:39:29
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    > życie , studencie , życie !!!

    A konkretnie? Kto i w którym sądzie za 700 zł oferuje przyspieszenie
    dokonania wpisu hipoteki? Jak już rzucasz oskarzenia bądź konsekwentny. I
    pamiętaj, że zarzut którego prawdziwości nie jesteś w stanie udowodnić to
    nic innego jak karalne oszczerstwo.
    ____________
    RF

  • 8. Data: 2004-03-04 21:39:29
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

  • 9. Data: 2004-03-04 22:00:07
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Falkenstein wrote:
    > A konkretnie? Kto i w którym sądzie za 700 zł

    a co, za mało? ;))

    KG

  • 11. Data: 2004-03-04 22:58:03
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

> [...]
    > dokonania wpisu hipoteki? Jak już rzucasz oskarzenia bądź konsekwentny.
    > pamiętaj, że zarzut którego prawdziwości nie jesteś w stanie udowodnić

    Przetrzyj swoje okulary bo niedowidzisz !!!
    Nigdzie nie pisałem o 700 złotych tylko , że ma przyjść po godzinie 17,00
    i za dodatkową gratyfikację pan notariusz poświęcając swój prywatny czas
    zechce załatwić sprawę poza kolejnością.
    A ta gratyfikacja może wynosić nawet 700 złotych jak już tak chcesz.
    A może nie wiesz , że są też prywatne kancelarie notarialne i tymbardziej
    takie postępowanie jest legalne .
    Więc przestań bredzić coś o oszczerstwie .