  • 21. Data: 2004-03-05 10:14:08
    Temat: Re: wpis do hipoteki
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 4 Mar 2004, Falkenstein wrote:
    >+ Użytkownik "bubu" <j...@o...pl> napisał
    >+ > Kolejka .
    >+ > > I czy można jakoś to przyspieszyć ?
    >+ > Plik banknotów . Pan przyjdzie dzisiaj po 17 .00 to załatwimy .
    >+
    >+ Jakies dowody na potwierdzenie prawdziwości tego oskarżenia???

    Ja tam w oskarżenia wnikał nie będę. Ale jakoś nie umiem zrozumieć
    jak to działa że *w tej samej kolejce* wnioski o zastaw (np. samochodu
    "na kredyt") obracają się w 2..3 dni zaś próba "wypisania" może
    trwać i pół roku. Wszystko z prasy ;)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 22. Data: 2004-03-05 10:59:14
    Od: "Ania & Krzyś" <b...@o...pl>

    > Który to sąd?

    Sąd w Chorzowie, któryś tam Wydział Ksiąg Wieczystych

  • 23. Data: 2004-03-05 16:14:05
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Ania & Krzyś" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Sąd w Chorzowie, któryś tam Wydział Ksiąg Wieczystych

    należało zawiadeomić prezesa sądu, że funkcjonują takie praktyki, bo jest to
    niedopuszczalne. Ale dopóki ktoś tego oficjalnie nie powie nic nie można
    zrobić

    +++
    RF

  • 24. Data: 2004-03-05 17:59:20
    Od: "ALABASTER" <biuro(wytnijto)@knr.pl>

    Użytkownik "Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:c2a910$1h3$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > niedopuszczalne. Ale dopóki ktoś tego oficjalnie nie powie nic nie można

    Człowieku
    a kto zechce skarżyć faceta za to że coś komuś załatwił ?
    raczej powinno się skarżyć że nie mając "dojśc" nie można załatwić niczego
    szybko bo są jakies chore procedury.
    W ten sposób ucieka od nas wielu inwestorów
    bo gdzie indziej mają "od ręki" bez "protekcji"

  • 25. Data: 2004-03-05 23:06:53
    Od: "Ania & Krzyś" <b...@o...pl>

    > należało zawiadeomić prezesa sądu, że funkcjonują takie praktyki, bo jest
    > niedopuszczalne. Ale dopóki ktoś tego oficjalnie nie powie nic nie można
    > zrobić

    Niestety mi zależało na załatwieniu sprawy pilnie... Pani Sędzia się o nic
    nie prosiła ani nie sugerowała niczego - to notariusz powiedziała mi co i
    jak, z czym i do kogo...

    K.

  • 26. Data: 2004-03-08 02:08:34
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "bubu" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Na pocieszenie powiem ci , że w Warszawie kolejka to 2 lata

    A to zalezy w jakiej dzielnicy. Mozna i w 2 tygodnie zalatwic wpis do
    hipoteki.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    Ať si bylo, jak si bylo, přece jaksi bylo, ještě nikdy nebylo, aby jaksi