  • 1. Data: 2002-02-19 20:25:39
    Temat: woda
    Od: "Sdf" <m...@m...pl>

    Wylala sie woda z garnka. Poleciala w dol na sasiada i poplamila mu sufit.
    Co teraz ? Moje mieszkanie bylo ubezpieczone, ale sasiada nie.

  • 2. Data: 2002-02-19 21:00:22
    Temat: Re: woda
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Tue, 19 Feb 2002, Sdf wrote:

    > Wylala sie woda z garnka. Poleciala w dol na sasiada i poplamila mu sufit.
    > Co teraz ? Moje mieszkanie bylo ubezpieczone, ale sasiada nie.

    A byłeś ubezpieczony od OC?

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    "We've got to have rules and obey them. After all, we're not savages.

  • 3. Data: 2002-02-20 10:05:56
    Od: "KrzysztofS" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Sdf" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Wylala sie woda z garnka. Poleciala w dol na sasiada i poplamila mu sufit.
    > Co teraz ? Moje mieszkanie bylo ubezpieczone, ale sasiada nie.
    >
    > pogadaj najpierw z sąsiadem(zawsze warto żyć w zgodzie) a potem ze swoim
    ubezpieczycielem - dowiedz się jakie zniżki stracisz i kombinuj czy lepiej
    malować sufit u sąsiada czy zgodzić się na wypłatę odszkodowania ze swojej
    polisy.
    >a może zaprosić sąsiadkę na drinka???:-)))
    krzyswar