  • 1. Data: 2002-02-19 18:09:35
    Temat: Prawo autorskie
    Od: "Szymar" <s...@s...prv.pl>

    Witam

    1. Na jakich zasadach mogę sprzedać program komputerowy
    napisany przy użyciu narzędzi programistycznych dostępnych na zasadzie
    licencji GNU GPL tj. Powszechna Licencja Publiczna.

    2. W jaki sposób ustala się wtedy prawa autorskie, jak napisać taki
    dokument?

    Mariusz
    s...@s...prv.pl

  • 2. Data: 2002-02-19 18:54:08
    Temat: Re: Prawo autorskie
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Tue, 19 Feb 2002, Szymar wrote:

    > 1. Na jakich zasadach mogę sprzedać program komputerowy
    > napisany przy użyciu narzędzi programistycznych dostępnych na zasadzie
    > licencji GNU GPL tj. Powszechna Licencja Publiczna.

    Normalnych :-) Możesz sprzedawać za ile chcesz, pod warunkiem że
    zagwarantujesz licencjobiorcy dostęp do kodu źródłowego bez żadnych
    dodatkowych opłat.

    > 2. W jaki sposób ustala się wtedy prawa autorskie, jak napisać taki
    > dokument?

    Prawa autorskie zostają przy tobie, chyba że je przeniesiesz.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    "We've got to have rules and obey them. After all, we're not savages.

  • 3. Data: 2002-02-20 15:19:16
    Od: Username <u...@i...pl>

    Wiadomość od "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>,
    wysłana dnia Tue, 19 Feb 2002 19:54:08 +0100

    : On Tue, 19 Feb 2002, Szymar wrote:
    :
[...]

    gnu gpl dotyczy w tym przypadku narzedzi. programow napisanych
    z ich pomoca nie trzeba udostepniac na tej licencji.
    dostep do kodu, "uwolnienie" programu i inne zwiazane z filozofia
    free software kwestie mialyby miejsce, gdyby pytajacy sprzedawal
    zmodyfikowane wersje narzedzi.

    chyba sie nie myle?

    pozdrawiam. michal.