  • 1. Data: 2018-06-16 18:00:29
    Temat: Z cyklu RODO i inne debilizmy
    Od: z <...@...pl>

    Wpisujcie miasta

    - Czy to że telewizor Samsunga wali mi po oczach komunikatem o RODO i
    przeszkadza w oglądaniu meczu czy innego Blues Brothers to też wina PiSu?

  • 2. Data: 2018-06-16 18:17:00
    Temat: Re: Z cyklu RODO i inne debilizmy
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-06-16 o 18:00, z pisze:

    > Wpisujcie miasta
    >
    > - Czy to że telewizor Samsunga wali mi po oczach komunikatem o RODO i
    > przeszkadza w oglądaniu meczu czy innego Blues Brothers to też wina PiSu?

    Wedle idiotów z totalnej opozycji na pewno.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2018-06-17 15:16:46
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 16.06.2018 o 18:00, z pisze:
    > Wpisujcie miasta
    >
    > - Czy to że telewizor Samsunga wali mi po oczach komunikatem o RODO i
    > przeszkadza w oglądaniu meczu czy innego Blues Brothers to też wina PiSu?

    Ja bym stawiał na winę Samsunga.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 4. Data: 2018-06-17 17:55:35
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-06-17 o 15:16, Wiesiaczek pisze:
    > Ja bym stawiał na winę Samsunga.

    Bo wiesz...
    Są tacy co twierdzą że ten burdel z RODO to wina PiSu który nie
    zaimplementował tego dziadowstwa w polskim prawie.
    A tu proszę. Taka korporacja jak Samsung też uległa panice :-)

  • 5. Data: 2018-06-17 22:55:57
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 16 Jun 2018 18:17:00 +0200, w <pg3d63$drc$1@node2.news.atman.pl>,
    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(-a):

    > Wedle idiotów z totalnej opozycji na pewno.

    A próbowałeś to leczyć?

  • 6. Data: 2018-06-17 23:18:41
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-06-17 o 22:55, r...@k...pl pisze:

    > A próbowałeś to leczyć?

    Oczywiście, idioci okazali się odporni.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2018-06-18 01:16:14
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Ja bym stawiał na winę Samsunga.

    Ja na swoim samsungu tego Rodo nie widzę. często jakis czas temu
    wyskakiwały mi komunikaty: Zapłać abonament RTV! UPS się wyparlo.
    Powiedzieli, że to nie ich komunikaty :D

    --
    animka

  • 8. Data: 2018-06-18 09:33:08
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 17 Jun 2018 23:18:41 +0200, w <pg6j7r$9ri$1@node2.news.atman.pl>,

    > Oczywiście, idioci okazali się odporni.

    "Ile szaleńców na tej autostradzie, patrz, oni wszyscy jadą pod prąd!"

    Dlatego weź pigułkę.

  • 9. Data: 2018-06-18 10:14:05
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-06-18 o 09:33, r...@k...pl pisze:

    > "Ile szaleńców na tej autostradzie, patrz, oni wszyscy jadą pod prąd!"
    >
    > Dlatego weź pigułkę.

    Dlaczego sam nie weźmiesz?
    Wszak to wy jesteście w mniejszości a nadrabiacie to krzykiem.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2018-06-18 17:27:13
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-06-17 o 23:18, RadoslawF pisze:

    > Oczywiście, idioci okazali się odporni.

    Zmień lekarza. Ten cię oszukuje.
    Zacznij tutaj https://www.znanylekarz.pl/psychiatra

    --