  • 1. Data: 2004-05-22 11:10:48
    Temat: wmawianie stłuczki - co mam robic
    Od: p...@p...onet.pl

    Wlasnie przyszedl do mnie koles z informacja ze wzywa policje bo zarysowalem mu
    auto stojace przy ulicy. Jestem swiecie przekonany ze to nie jest mozliwe
    albowiem dokladnie patrzylem parkujac samochod. Nie mierzylem jeszcze dokladnie
    wysokości zarysowania itd.

    Straszy mnie ze wezwie policje.

    Kazałem mu to zrobić.

  • 2. Data: 2004-05-22 11:15:27
    Temat: Re: wmawianie stłuczki - co mam robic
    Od: p...@p...onet.pl

> [...]
    > albowiem dokladnie patrzylem parkujac samochod. Nie mierzylem jeszcze dokladnie

    Właśnie zauważyłem ze koles odjechał, co maam robić czy czekac na tą policje czy
    zbierać się do domu?
    Gościu poinformował mnie o tym i odszedł ode mnie a teraz widze jak pojechał autem .

  • 3. Data: 2004-05-22 12:01:25
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

> [...]
    policje czy
    > zbierać się do domu?
    > Gościu poinformował mnie o tym i odszedł ode mnie a teraz widze jak

    To ty tam jeszcze biedaku stoisz? A po co?
    Jak ja ci powiem, ze masz sie nie ruszac stamtad przez 24h bo wezwalem ABW,
    to tez bedziesz pokornie stal? Zastanów sie.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 4. Data: 2004-05-22 15:49:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    policje czy
    > zbierać się do domu?
    > Gościu poinformował mnie o tym i odszedł ode mnie a teraz widze jak

    A Ty masz rysę? Jak tak, to Ty wezwij policję. A jak nie, to niewiele
    można zrobić. Musisz czekać na jego ruch. Tym bardziej, że pewnie nie masz
    jego danych.