  • 1. Data: 2004-05-22 07:41:21
    Temat: Ponad 2 miesiące problemów z PTK-Centertel
    Od: "x" <...@...pl>

    Witam serdecznie ...

    mam następującą sytuacje z PTK Centertel - w dniu 17 marca aktywowałem
    mBox VIPa (usługe umożliwiającą mi wysyłanie/odbieranie faxów przez www).
    Jednakże usługa ta nie działała poprawnie - nie było możliwości wysyłania
    faxów
    ani też ich odbierania. Interweniowałem kilkukrotnie w BOK za każdym razem
    prosząc konsultanta/tke o pozostawienie na moim koncie abonenckim stosownej
    informacji. Dział techniczny zainteresował się moją sprawą dopiero po 3
    tygodniach.
    Poinformowano mnie iż usługa powinna działać już poprawnie - sprawdziłem
    nadal nie działała. Przesłałem emaila (mam kopię zapisaną) do centertela ...
    Otrzymałem znowu po kilkunastu dniach odpowiedź iż moja usługa nie działała
    PONAD MIESIĄC ze względu na PRZEJŚCIOWE PROBLEMY TECHNICZNE :)
    troszke nie rozumiem przejściowych problemów trwających miesiąc... Jak by
    tego
    było mało drugim ciekawym kwiatkiem była informacja iż w drodze wyjątku
    otrzymuje
    zwrot 16 zł czyli opłaty tylko i wyłącznie za tą usługę - brak zwrotu
    abonamentu.
    Nie rozumiem tutaj sformułowania "w drodze wyjątku" które sugeruje że chyba
    powinienem skakać z radości z powodu zwrotu 16 zł .... Usługa nadal nie
    działała ...
    Jedyna poprawa była taka że poczta głosowa przyjmuje już faxy - problem
    polega na
    tym że przyjmować je przyjmuje - jak zadzwonie na *501 moge usłyszeć że mam
    np.
    1 faks i 3 wiadomości głosowe jednak po wejsciu na www.idea.pl - i
    kliknięciu aby
    system sprawdził wiad. głosowe i faksy otrzymuje informacje o braku nowych
    wiadomości.
    W związku z tym nie mam dostępu do wiaodomości przesyłanych do mnie przez
    klientów ... Cały czas męcze się z Centertelem - w maju składałem kolejną
    pisemną
    reklamacje w salonie firmowym - przesłali ją do centrali a mnie podbili
    potwierdzenie...
    Dzisiaj dzwoniłem na *22 i powiedziano mi że 17 maja wysłali odpowiedź więc
    wnet ją
    otrzymam - jednak zastanawiam się co mam zrobić ponieważ usługa jak nie
    działała tak
    nie działa - mineły 2 miesiące :( Teraz pytania właściwe:

    1/ Czy taką sytuacje można uznać za rażące uchybienia po stronie operatora?
    2/ Czy w związku z tym mam prawo zarządać rozwiązania umowy o świadczenie
    usług
    telekomunikacyjnych na tym numerze bez ponoszenia dodatkowych kosztów
    (zerwanie
    kontraktu - coprawda kończy mi się on już w październiku jednak straciłem
    zaufanie i
    siły do tej firmy);
    3/ Czy rekompensata w takim przypadku kiedy usługa nie działa 2 miesiące
    powinna
    wynosić tylko 16 zł?
    4/ Czy ktoś ma jakiś pomysł co powinienem zrobić teraz?

    Posta umieszczam na dwóch grupach - prawo i telekomunikacja ponieważ problem
    ten
    jest właśnie ściśle z nimi związany - bede wdzięczny za wszelką pomoc :)

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-05-22 13:27:26
    Temat: Re: Ponad 2 miesiące problemów z PTK-Centertel
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    x wrote:

> [...]

    > (zerwanie
    > kontraktu - coprawda kończy mi się on już w październiku jednak straciłem

    Czy kupiłeś telefon 17 marca?
    Jeśli nie to dlaczego nagle chcesz żądać zerwania umowy, skoro do tej
    pory korzystałeś z ich usług bez mBox VIP?

    > 3/ Czy rekompensata w takim przypadku kiedy usługa nie działa 2 miesiące
    > powinna
    > wynosić tylko 16 zł?
    > 4/ Czy ktoś ma jakiś pomysł co powinienem zrobić teraz?

    Zrezygnuj z mBox VIP, złóż reklamację i zarządaj zwrotu abonamentu za tą
    usługę.
    Ja tak zrobiłem i bez problemu dostałem całość z powrotem za 6 miesięcy,
    bez żadnych dopisków "w drodze wyjątku"

  • 3. Data: 2004-05-22 18:07:31
    Od: "robekpw" <r...@s...poczta.onet.pl>

    witam,
    nadal masz problem z ta uslugą czy już jest ok?

    pozdr
    robekpw

  • 4. Data: 2004-05-22 18:28:51
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    robekpw wrote:

    > witam,
    > nadal masz problem z ta uslugą czy już jest ok?

    ja zrezygnowałem i nie mam zamiaru sprawdzać, czy działa.
    Zresztą jak widać na załączonym obrazku nie działa.

  • 5. Data: 2004-05-23 20:24:25
    Od: "x" <...@...pl>

    Nie działa od 17 marca :/ a mamy już koniec maja ...

    > ja zrezygnowałem i nie mam zamiaru sprawdzać, czy działa.
    Yh a myślałem że jestem jedyny taki co ma tyle
    problemów z Centertelem ...

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2004-05-23 20:31:43
    Od: "x" <...@...pl>

> [...]
    > zwrotu abonamentu za tą usługę. Ja tak zrobiłem i
    > bez problemu dostałem całość z powrotem za 6
    > miesięcy, bez żadnych dopisków "w drodze

    Witaj, wiesz tylko że ja chciałbym właśnie używać
    faksu na komórce ... jesteśmy związani z Centertelem
    mocno - stałe łącze, wszystkie numery telefoniczne
    prywatne i służbowe firmy ... a tu mamy takie problemy
    od wiosny tego roku :( Większość wszystkie kontrakty
    za wyjątkiem jednego kończą się jesienią i chyba
    poprostu zmienimy sieć - jednak denerwuje to że mam
    telefon - jestem zwiazany umową której nie moge
    rozwiązać bez płacenia kary ... a usługi które miały
    działać nie działają ....

    pozdr

  • 7. Data: 2004-05-23 21:21:29
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    x wrote:

> [...]
    > telefon - jestem zwiazany umową której nie moge
    > rozwiązać bez płacenia kary ... a usługi które miały

    zrezygnuj z usług które nie działają, a płać za to co działa.
    A po jakiego grzyba ci faks na komórce?
    Nie przepracowujesz się?

  • 8. Data: 2004-05-23 21:54:01
    Od: "BartekB" <n...@w...pl>

    Użytkownik "x" napisał
    > wszystkie kontrakty
    > za wyjątkiem jednego kończą się jesienią i chyba
    > poprostu zmienimy sieć

    Wiec zloz juz teraz wymowienie umowy z dniem wygasniecia cyrografow i
    czekaj na rezultaty. Niewatpliwie odezwie sie do Ciebie "dzial
    utrzymania klienta" z pytaniem, czemu rezgnujesz i co mogloby sprawic,
    zebys jednak nie rozwiazywal umowy :) Powiedz wtedy, ze rezygnujesz z
    powodu zenujaco niskiego poziomu uslug :) Jesli masz kilka numerow, a
    nie zalezy Ci bardzo na zmianie sieci, to na pewno wynegocjujesz cos
    ekstra w zamian za przedluzenie umowy :)
    pzdr.
    B.

    --
    Bartek 'BeBe' Bednarski

    "Jeżeli problem ma rozwiązanie, to nie ma co się martwić.
    Jeżeli jednak nie ma, to martwienie się niczego nie zmieni."