  • 1. Data: 2004-05-22 12:36:23
    Temat: Alkohol etylowu - Unia europejska
    Od: "Zdziniu" <z...@g...pl>

    Witam Szanownych grupowiczów

    Po wstąpieniu do Unii Europejskiej przez Polskę, Czechy i Słowację można
    przywieść z tych krajów 10 litrów alkoholu etylowego.
    Jak należy to rozumieć?
    Czy 40% wódka ma być przeliczana w ten sposób,
    że 1 litr tej wódki to jest 0,4 litra alkoholu etylowego,
    czy że 1 litr wódki to 1 litr wspomnianego alkoholu.

    Szalenie mnie ta sprawa interesuje

    Pozdrawiam
    Suckery

  • 2. Data: 2004-05-22 13:55:41
    Temat: Re: Alkohol etylowu - Unia europejska
    Od: k...@n...op.pl

    > Czy 40% wódka ma być przeliczana w ten sposób,
    > że 1 litr tej wódki to jest 0,4 litra alkoholu etylowego,
    > czy że 1 litr wódki to 1 litr wspomnianego alkoholu.
    >
    > Szalenie mnie ta sprawa interesuje

    A nie mozesz zalac sie nasza wodka ? ;-) I promowac nasze wyroby ? ;)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2004-05-22 14:47:47
    Od: "łysy" <v...@p...fm>

    NIE NIE MOGE, BO TAMTE WYROBY SĄ TAŃSZE I LEPSZE .......

  • 4. Data: 2004-05-23 19:34:31
    Od: Falkenstein <P...@i...pl>

    Dnia Sat, 22 May 2004 16:47:47 +0200, łysy <v...@p...fm> napisał:

    > NIE NIE MOGE, BO TAMTE WYROBY SĄ TAŃSZE I LEPSZE .......

    Dobra, pij co chcesz tylko nie jeździj potem rowerem

    --
    Falkenstein
    Oderint dum Metuant

  • 5. Data: 2004-05-24 11:24:44
    Od: "KKafelek" <s...@g...pl>

    > NIE NIE MOGE, BO TAMTE WYROBY SĄ TAŃSZE I LEPSZE .......

    Lepsze to moze nie sa. Mamy dobre wodki tylko ceny astronomiczne. Ale Polak
    potrafi, 2 lata temu po spirytus jechalem do goscia jakies 10 km. Teraz moge
    kupic na wlasnej ulicy, tak sie dystrybucja rozrosla. Mozna tylko
    pogratulowac naszym rzadzacym, niech jeszcze dluzej trzymaja tak wysoka
    akcyze.

  • 6. Data: 2004-05-25 08:49:14
    Od: Zdziniu<z...@g...pl>

    Ale jak jest to prawnie uregulowane?