  • 1. Data: 2004-05-22 10:14:24
    Temat: Potrzebuję treść normy PN-76/E-05125
    Od: p...@p...onet.pl

    dot. min. odległości układania kabli od obiektów budowlanych czy od granicy
    własności

    gg 4213716
    i...@h...pl

  • 2. Data: 2004-05-22 10:22:16
    Temat: Re: Potrzebuję treść normy PN-76/E-05125
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik wrote:

    > dot. min. odległości układania kabli od obiektów budowlanych czy od
    > granicy własności

    NTG!
    kopiowanie norm jest odplatne
    idz do biblioteki/czytelni - znajdziesz...

    --
    *Psychik*
    /nie gadam ze ździrami/

  • 3. Data: 2004-05-22 10:32:49
    Od: p...@p...onet.pl

    > NTG!
    > kopiowanie norm jest odplatne
    > idz do biblioteki/czytelni - znajdziesz...

    Czyli możesz mo pomóc czy nie ?

  • 4. Data: 2004-05-22 10:53:50
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Psychik" <p...@Z...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik wrote:
    >

    > NTG!

    A jaka jest właściwa w wypadku PN? Tak pytam, bo jak bym potrzebował, to
    też bym na tę pisał.

  • 5. Data: 2004-05-22 11:59:44
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    > Czyli możesz mo pomóc czy nie ?

    Juz ci pomógl. Nie ma ogólnie dostepnych norm w internecie.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 6. Data: 2004-05-23 09:50:32
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > Juz ci pomógl. Nie ma ogólnie dostepnych norm w internecie.

    Ale kurna .. .jak ktoś wie jaka jest odległość to może napisać .... czy
    kurna to też tajemnica ???????????????????
    NO NIE RÓB SE JAJ ......... TYLKO CZYTAJ PYTANIE ....

    pozdrawiam
    fart

  • 7. Data: 2004-05-23 10:41:07
    Od: p...@p...onet.pl

    > Użytkownik "Psychik" <p...@Z...pl> napisał w wiadomości

    > A jaka jest właściwa w wypadku PN? Tak pytam, bo jak bym potrzebował, to
    > też bym na tę pisał.

    Też siętak zastanawiam - skoro NTG - to jaka ?
    Pytanie jest zasadnicze i dokłądne sprecyzowane, dotyczące problemu natury
    prawnej, tj treści normy PN, która m.in. stanowi o min. odległości kabli WN i NN
    w jakiej możliwe jest ukłądanie ich od obiektów, czy granicy własności.

    Czy zna ktoś odpowiedź na moje pyt ?

  • 8. Data: 2004-05-23 11:41:41
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "fart" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ale kurna .. .jak ktoś wie jaka jest odległość to może napisać .... czy
    > kurna to też tajemnica ???????????????????
    > NO NIE RÓB SE JAJ ......... TYLKO CZYTAJ PYTANIE ....

    Wg ciebie kazdy na grupie ma w szafie komplet polskich norm i jest w stanie
    na pytanie odpowiedziec?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 9. Data: 2004-05-23 13:47:06
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > Wg ciebie kazdy na grupie ma w szafie komplet polskich norm i jest w
    stanie
    > na pytanie odpowiedziec?

    Wg mnie jest duże prawdopodobieństwo, że ktoś ma i odpowie

    nie ma głupich pytań
    z odpowiedziami bywa różnie

    pozdrawiam
    fart

  • 10. Data: 2004-05-23 16:38:41
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    > stanie
    >
    > Wg mnie jest duże prawdopodobieństwo, że ktoś ma i odpowie

    A wg. mnie takie prawdopodobienstow jest bliskie zeru - bo znam poziom
    marytoryczny tej grupy.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt