  • 1. Data: 2004-05-22 08:53:54
    Temat: Jak podpisac umowe???
    Od: Albry <m...@w...pl>

    Witam Wszystkich
    potrzeba mi waszej rady bo nie wiem gdize mam sie udac
    chcialem z kolega umowic sie na robienie czegos wspolnie
    taki maly interesik, gdzie kazdy cos do naszj umowy bedzie
    wnosic, chodzi oczywiscie o pieniadze :)
    chcialem spisac umowe z nim natomiast nie wiem gdzie mam
    sie udac aby takie cos napisac, sadze ze do jakiegos prawnika
    ale nie wiem ile takie cos moze kosztowac i czy mozna samemu takie
    cos napisac i tylko dac do podpisania przy jakiejsc osobie prawnej
    jak to polega czy ktos mowlby mi wyjasnic?
    chodzi o pewne zobowiazanie z obu stron itp aby nikt nikogo nie
    oszukal lepiej miec napisane czarne na bialym
    prosze jesli ktos cos wie i moglby pomoc to zachecam do dyskusji
    pozd Albert Nowakowski

  • 2. Data: 2004-05-22 09:11:24
    Temat: Odp: Jak podpisac umowe???
    Od: "Onet News" <j...@g...pl>

    Użytkownik Albry <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:X...@1...17.1.38...
> [...]
    > oszukal lepiej miec napisane czarne na bialym
    > prosze jesli ktos cos wie i moglby pomoc to zachecam do dyskusji

    Nie warto
    Jarek

  • 3. Data: 2004-05-22 22:38:27
    Temat: Re: Jak podpisac umowe???
    Od: "martiN" <m...@o...pl>

    > Użytkownik Albry <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:X...@1...17.1.38...

    Moim zdaniem, spotkaj się z kumplem (bez piwa etc) omówcie szczegóły,
    spiszcie to wszystko dodajcie miejsce i datę, Twoje i jego dane oraz Wasze
    podpisy i ... wszystko. Ewentualnie przejrzyj w NETcie kilka wzorów
    jakichkolwiek umów i tym się podeprzyj w konstukcji TEJ umowy. Ewentualnie,
    jeżeli są to jakieś większe kwoty (etc) podjedź z nim do notariusza, aby to
    wszystko potwierdzić notarialnie.

    Pozdro martiN