  • 11. Data: 2005-07-21 15:49:29
    Temat: Re: windykacja mandatów
    Od: Stasiu w Podróży <B...@t...pl>

    wawker napisał(a):

    > jak rozumiem komornik raz w roku próboje zajac ruchomosci na poczet dlugów?

    Źle zrozumiałeś.
    Komornicy nie prowadzą egzekucji tych należności.
    Prowadzą ją poborcy skarbowi, którzy jeśli nie masz grosza jak
    utrzymują, będą co rok "wirtualnie" zajmować Ci zwrot z podatku
    ... I jak już dostaniesz ten zwrot w końcu , to będzie to
    pierwsze nie wirtualne zajęcie.

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 *PMS Edition* PRRC: Jackson + AT1200

  • 12. Data: 2005-07-21 15:50:47
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Olo napisał(a):
    > Windykacja wygląda tak:
    > 1.Upomnienie
    > 2.Sąd

    przecież jest mandat...

    > 3.Wyrok z nakazem zapłaty

    jakui znów wyrok?

    > 4.Klauzula wykonalności

    jaka klauzula?

    > 5.Komornik

    tak, z pewnością

    > 6.Game over :(

    niewątpliwie

    > Zważ też że może to windykować specjalna firma od tego - i wtedy jest
    > szybciej i upierdliwiej.

    a to ciekawe

    > Zrobią to w pierwszej kolejności. Zabiorą wszystko. Potem bank dostanie
    > zakaz wypłat z tego konta i wszystko co tam wejdzie pójdzie od razu do
    > komornika. Jeśli odsetki cie nie zjedzą:(

    odsetki od mandatu?

    KG

  • 13. Data: 2005-07-21 15:57:24
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "exp" <...@...pl> napisał w wiadomości
    >I jeszcze jedno...
    > Mam mandat na 1000zł. Po pierwsze nie stać mnie na taki mandat,

    To nie trzeba bylo za szybko jechac tatusiowa beemka.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 14. Data: 2005-07-21 16:01:04
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Artur Golanski napisał(a):
    > Mnie to nie pytaj. Ja piszę o prawie i o uprawnieniach komornika.

    To sięgnij do prawa bankowego, gdzie jest określona kwota wolna od
    zajęcia na rachunkach oszczędnościowych (art.54 zdaje się).
    Z tym że w praktyce rzeczywiście różnie bywa...

    KG

  • 15. Data: 2005-07-21 16:04:11
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    kam <#k...@w...pl#> naskrobał/a w news:dbogqr$q7v$1@inews.gazeta.pl:

    > To sięgnij do prawa bankowego, gdzie jest określona kwota wolna od
    > zajęcia na rachunkach oszczędnościowych (art.54 zdaje się).
    > Z tym że w praktyce rzeczywiście różnie bywa...

    Ciekawe, czy udałoby się wyciągnąć od banku odszkodowanie w razie, gdyby
    bank przelał pieniądze wolne od zajęcia? :)

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Niedzwiedz to mis, zatem dzwiedz musi być niemisiem.

  • 16. Data: 2005-07-21 21:39:28
    Od: "Robert" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "R De" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A słyszłeś kiedyś o Urzędzie Skarbowym ?
    > Nawet sądu nie będzie. Poborca skarbowy przyśle Ci wezwanie, jak się nie
    > stawisz - przyśle dzielnicowego.
    > Jak się stawisz - to zapyta czy płacisz. Tak - OK, nie - sąd, nakaz
    > zapłaty

    Litości... jaki sąd... przecież to jest grupa o prawie ?!!!

    pozdr.

  • 17. Data: 2005-07-22 09:22:14
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    > To sięgnij do prawa bankowego, gdzie jest określona kwota wolna od zajęcia
    > na rachunkach oszczędnościowych (art.54 zdaje się).
    > Z tym że w praktyce rzeczywiście różnie bywa...

    o wlasnie :) tak to bank nazwal :) kwota wolna od zajec, a odsetki
    oczywiscie od kazdego dnia placilem :)

    Jacek

  • 18. Data: 2005-07-22 09:59:23
    Od: "exp" <...@...pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "exp" <...@...pl> napisał w wiadomości
    >
    > To nie trzeba bylo za szybko jechac tatusiowa beemka.

    Jaaaaaaaasne, zwłaszcza że Uno Van 1.4 to rasowa 'tatusiowa beemka' :)

  • 19. Data: 2005-07-22 10:33:18
    Od: "Pawel Jakusz" <p...@o...pl>

    Użytkownik "castrol" <j...@w...blumen.pl> napisał w wiadomości

    > bzdura, nic nie zabiora, wysla pisemka do banku, a bank ma obowiazek
    > skontaktowac sie z dluznikiem i zapytac czy wyraza zgode na pobranie
    takiej
    > i takiej kwoty,

    ROTFL :)
    Nikt sie o nic nie pyta tylko inkasuja pieniadze z konta - jak jest ich za
    malo to blokuja konto do momentu uregulowania zaleglosci. Przynajmniej tak
    jest na koncie firmowym. Przerabialem to w zeszlym roku.

    > Kolejna bzdura, pojdzie do komornika jesli wyrazi na to zgode, jesli nie
    > wyrazi, to srodki beda zablokowane,

    mnie sie nikt o nic nie pytal :)
    To nie cywilny komornik sciaga mandaty tylko czlowiek z US.

    pawel

  • 20. Data: 2005-07-22 13:26:33
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Pawel Jakusz" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > malo to blokuja konto do momentu uregulowania zaleglosci. Przynajmniej tak
    > jest na koncie firmowym. Przerabialem to w zeszlym roku.

    Jak zauwayzles to chyba rozmawiamy o osobie prywatnej, nie o firmie.
    I nie wiem jak jest w firmie, jak jest normalnie napisalem, inni to
    potwierdzili.

    Sam to przerabialem, moze jestem w porzadnym banku, ktory przestrzega prawa,
    ale bylo tak jak napisalem :)

    Jacek