  • 1. Data: 2005-07-21 08:23:38
    Temat: Zawarlem umowe o zakup i zamontowanie okien firma sie nie wywiazala... co dalej ?
    Od: "BOB*PL" <i...@r...radom.pl>

    Witam

    Zawarlem umowe o zakup i zamontowanie okien u mnie w mieszkaniu,
    na umowie mam termin wykonania przez nich tej pracy, ktory uplynal w zeszlym
    tygodniu.
    Wplacilem rowniez zadatek w wysokosci 400 zlotych o ktorym jest takze mowa w
    umowie.
    Moje pytanie jest takie co moge zrobic w tej sprawie pod wzgledem prawnym,
    czy moge zazadac odszkodowania. Co zrobic zeby im to w piety poszlo hyhy :)
    ?

    Z gory dziekuje za odpowiedz.