  • 1. Data: 2005-07-21 09:49:11
    Temat: straciłem prawo jazdy - co dalej ?
    Od: "exp" <...@...pl>

    W miniony weekend przekroczyłem 24 punkty karne... :( Czy ktoś może mi
    powiedzieć jak wygląda dalsze postępowanie w tej kwestii ? Chłopaki z
    drogówki powiedzieli że cała procedura będzie trwać 2-3 miesiące, jeśli w
    tym czasie zdam egzamin to dalej będę mógł posługiwać się tym samym
    dokumentem, jeśli nie - będę musiał wyrobić nowy... A co z egzaminem - czy
    tylko praktyka, czy t+p ? Jak to wszystko wygląda ?

    Będę wdzieczny za pomoc

  • 2. Data: 2005-07-21 10:22:07
    Temat: Re: straciłem prawo jazdy - co dalej ?
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    Użytkownik "exp" <...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dokumentem, jeśli nie - będę musiał wyrobić nowy... A co z egzaminem - czy
    > tylko praktyka, czy t+p ? Jak to wszystko wygląda ?

    W czym mamy ci pomoc ?? W zdaniu egzaminu?? Bedzie to pelen egzamin na
    prawko. Znaczy na to z zakresu, z ktorego zadajesz pytanie i jak widac o
    czym nie masz pojecia.
    Pozdrawiam Maver

  • 3. Data: 2005-07-21 10:24:57
    Od: "exp" <...@...pl>

    Nie wiem czy mam iść do Wydz. Komunikacji i to zgłaszać czy od razu do
    WORD'a i tam powiedzieć o sytuacji i sie zapisać na egzamin. Czy dostane
    jakieś powiadominie z Policji/Wydziału Komunikacji?

  • 4. Data: 2005-07-21 14:36:40
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "exp" <...@...pl> napisał:

    >Nie wiem czy mam iść do Wydz. Komunikacji i to zgłaszać czy od razu do
    Na wszystkie pytania już otrzymałeś odpowiedź wczoraj na
    pl.misc.samochody. Po co pytasz o to samo i powielasz temat ?
    Dlaczego nie stosujesz sie do zasad netykiety i odpowiadasz nad
    listem (juz ci zwrocono uwage na to) ?

    Artur Golański

  • 5. Data: 2005-07-23 10:12:30
    Od: Tomasz <i...@a...pl>

    Artur Golanski wrote:

> [...]
    > pl.misc.samochody. Po co pytasz o to samo i powielasz temat ?
    > Dlaczego nie stosujesz sie do zasad netykiety i odpowiadasz nad

    Widocznie czlowiek obawia sie egzaminu i nie wie co ze soba zrobic.
    Miejmy nadzieje ze to bedzie dla niego nauczka. Na szczescie prawo jazdy
    ciezko zdac, wiec o jednego pirata drogowego przez pewien okres czasu
    mniej.

    Pozdrawiam
    Tomasz

  • 6. Data: 2005-07-23 14:18:45
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    Tomasz <i...@a...pl> napisał:

    >Na szczescie prawo jazdy ciezko zdac,
    Zdać egzamin. Dla posiadającego praktykę w kierowaniu IMHO wystarczy
    przypomieć sobie przepisy.

    >o jednego pirata drogowego przez pewien okres czasu mniej
    Akurat pytający nadal posiada PJ, więc 'pewien okres' tu nie wchodzi w
    grę. Co do oceny 'pirat' - to nie ta grupa ;-) Każdy z nas ma grzechy.

    Artur Golański

  • 7. Data: 2005-07-24 09:15:50
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 23 Jul 2005 12:12:30 +0200, Tomasz <i...@a...pl>
    wrote:

    >Na szczescie prawo jazdy
    >ciezko zdac, wiec o jednego pirata drogowego przez pewien okres czasu
    >mniej.
    Co ma posiadanie prawa jazdy do jezdzenia po drogach? Nic. Bez prawa
    jazdy tez moze jezdzic i powodowac zagrozenie.

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

  • 8. Data: 2005-07-24 09:38:07
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości

    > Co ma posiadanie prawa jazdy do jezdzenia po drogach? Nic. Bez prawa
    > jazdy tez moze jezdzic i powodowac zagrozenie.

    Przy takim zacieciu "sportowym" dlugo by nie pojezdzil .... ale zawsze. Moze
    by sobie kogos zabil albo cos... W Poznaniu 3 dni temu 2 glupkow jadac ponad
    150 w 2 roznych mobilach stracilo zycie... w sumie selekcja powinna jakas
    byc. Jeden walnal na Zawadach w filar mostu. Licznik zatrzymal sie przy 170
    a drugi na Wojciechowskiego przepchnal autobus komunikacji o 6 metrow na bok
    po tym jak huknal 160 w przednia os. Na szczescie zabili tylko siebie
    I dlatego NALEZY takich oszolomow eliminowac z naszych drog np poprzez
    ponowny egzamin. Moim zdaniem powinien miec zaostrzone normy...Jeden blad i
    wypad...poprawka.
    Pozdrawiam Maver

  • 9. Data: 2006-06-23 05:16:00
    Od: Jerremy<a...@i...pl>

    Widzę, że każdy jest tu mądry !!!!
    Mnie też już to spotkało i to nie za żadne piratowanie na drogach .
    Jestem kierowcą zawodowym pracuje w trans. miedzynarodowym
    i trafiłem na debili dowalili mi punkty karne łącznie 27.
    Nie przekroczyłem nawet prędkości...
    Jestem siekawy gdy któregoś z was dotknie taka sytuacja czy dalej bedę mówić
    " jednego pirata drogowego mniej "

    Co do postępowania w takiej sytuacji :
    Powinnieście dostać pocztą z wydziału komunikacyjnego zaświadczenie o utracie
    prawa jazdy..
    Z tym papierem kierujece sie do WORD-a wpłacacie kwotę na egzamin t+p
    składacie to w w/w instytucji :) wyznaczą wam termin na egzamin tz. kontrolny,
    który jest normalnym egzaminem..
    Jeśli macie cofniete prawko musicie załączyć 2 zdjęcia które można dostarczyć w
    chwili gdy powiedzie wam sie i wszystko zdacie bez problemu..

    Życzę powodzenia!!!

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 10. Data: 2006-06-23 05:27:38
    Od: "zmarekz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Jerremy" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dostarczyć w
    > chwili gdy powiedzie wam sie i wszystko zdacie bez problemu..

    A za co dowalili ci 27 pkt ?
    Wyprzedzanie na przejściu dla pieszych? Na podwójnej ciągłej ? i jeszcze na
    3 ?
    Skoro nie przekroczyłes prędkości. Czy może mieli tego dnia promocje i do
    każdego pkt dodawali gratis 7;)
    Pozdrawiam.
    PS Nie śmieje się chce wiedzieć za co można złapać tyle pkt.