  • 1. Data: 2005-10-07 12:59:01
    Temat: windykacja długu - jaka firma
    Od: "michalsiak" <m...@p...onet.pl>

    Witajcie

    Mam już troche zamierzchłą sprawę sprzed kilku lat.
    Oddałem samochód do komisu i jak to bywało komis zniknął i właściciel też.

    Może polecicie mi jakąś firmę któa mogłaby sprawę pociągnąć i odzyskać dla
    mnie tę nalezność?

    Komis był w Zielonej Górze więc firma z tych okolic.
    Nie jestesm pewien czy papierkowe działanie przyniesie skutek :-)

    Michał Łysiak

    www.projectstudio.udp.pl
    www.sklepmuzyczny.com
    www.cyberstat.net
    tel: 068 3849374 0600 344009
    fax: 068 3849661

  • 2. Data: 2005-10-07 13:41:47
    Temat: Re: windykacja długu - jaka firma
    Od: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl>

    Użytkownik "michalsiak" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witajcie
    >
    > Mam już troche zamierzchłą sprawę sprzed kilku lat.
    > Oddałem samochód do komisu i jak to bywało komis zniknął i właściciel też.

    Jak z przed kilku lat, to pewnie już przedawnienie nastąpiło.

  • 3. Data: 2005-10-07 21:39:55
    Od: "michalsiak" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl> napisał w
    wiadomości news:di5tv3$pr0$1@news.onet.pl...
    > Jak z przed kilku lat, to pewnie już przedawnienie nastąpiło.

    a po ilu latach następuje przedawnienie??

    czyli mozna nakrasc samochodow sprzedac ukrywac sie załozmy 5 lat a pozniej
    wszyscy dluznicy moga mi skoczyc??

    Michał Łysiak

  • 4. Data: 2005-10-08 02:39:59
    Od: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl>

    > Użytkownik "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl> napisał w
    > wiadomości news:di5tv3$pr0$1@news.onet.pl...
    >
    > a po ilu latach następuje przedawnienie??

    http://www.um.warszawa.pl/v_syrenka/konsumenci/kodek
    s-2.htm

    > czyli mozna nakrasc samochodow sprzedac ukrywac sie załozmy 5 lat a
    > pozniej wszyscy dluznicy moga mi skoczyc??

    Pozostaje jeszcze odpowiedzialność karna.

  • 5. Data: 2005-10-08 06:52:53
    Od: "R De" <r...@p...onet.pl>

    Zastanów się raczej nad agencją detektywistyczną, a nie nad windykacją, Żeby
    windykować należności, to musisz mieć od kogo, a sam napisałeś że samochód i
    właściciel komisu zniknął był.

  • 6. Data: 2005-10-08 13:25:14
    Od: Liwiusz <l...@t...poczta.onet.pl>

    Marcin Wasilewski napisał(a):

    > Pozostaje jeszcze odpowiedzialność karna.

    Jeśli szkoda jest spowodowana przetępstwem, to roszczenie przedawnia
    się dopiero po 10 latach. "Kilka lat" to za krótki okres, aby można było
    uznać przedawnienie roszczenia przy jednoczesnym nieprzedawnieniu
    karalności.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz