  • 1. Data: 2005-10-07 14:14:51
    Temat: Prawo do rozwiazania umowy zawartej poza siedziba firmy a operator komorkowy
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Witam
    Wiem ze jesli podpisuje umowe, kupuje jaksi produkt poza lokalem
    przedsiebiorstwa, to moge w ciagu 10dni bez dodatkowych oplat
    zrezygnowac z produktu (jesli ofkoz jest on w stanie niezniszczonym,
    nieuzywany). A co jesli przedluzam umowe z operatorem telefonii
    komorkowej (np orange) i robie to poprzez rozmowe tel, nastepnie
    przyjezdza kurier z paczka w ktorej jest nowy tel i umowa do podpisania,
    wszystko cacy ale ja stwierdzam ze jednak tel jest do kitu, weszly nowe
    promocje itp - czy moge wtedy takze odstapic od umowy? A jesli tak, to
    czy moge tylko zrezygnowac z tel czy tez sama umowa zawarta na 2 lata
    traci waznosc?
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 2. Data: 2005-10-07 15:34:01
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    badzio wyskrobał(a):
> [...]
    > promocje itp - czy moge wtedy takze odstapic od umowy? A jesli tak, to
    > czy moge tylko zrezygnowac z tel czy tez sama umowa zawarta na 2 lata

    Odstępujesz od umowy, czyli zwracasz telefon, a umowę uważa się za
    niezawartą.

    --
    Bartek Gliniecki

  • 3. Data: 2005-10-07 17:03:03
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Bartek Gliniecki napisał(a):
    > Odstępujesz od umowy, czyli zwracasz telefon, a umowę uważa się za
    > niezawartą.

    którą umowę? :)

    KG

  • 4. Data: 2005-10-07 17:32:17
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    kam wyskrobał(a):
    > którą umowę? :)

    Umowę (tak właściwie to aneks do starej umowy) przedłużający ją o kolejne 12
    czy 24 miesięce.

    --
    Bartek Gliniecki