  • 1. Data: 2005-10-07 10:39:26
    Temat: darowizna - podatek
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    Przepraszam, ze nie ide z tym na grupe podatkowa, ale sprawa jest prosta i
    sadze, ze tu ktos odpowie :)

    Wplacilam na konto pewnej organizacji pozarzadowej pewna kwote, w tytule
    piszac "darowizna". Nie jest to organizacja pozytku publicznego, wiec nie
    mam z tego zadnych odpisow od podatku ani nic i nigdzie nie zamierzam tego w
    zeznaniach podatkowych ujmowac.

    Ktos ze znajomych mnie przestraszyl, ze od tego jest 6% podatku, ktory musze
    zaplacic ja i poradzil, zebym sprawdzila.

    Googlam i mam mnostwo info o darowiznach, ale wszystkie dotycza darowizn w
    rodzinie. Prosze, niech mnie ktos kompetentny uspokoi, ze w opisanym
    przypadku nie musze placic zadnego podatku. Troche bez sensu by to bylo, ale
    wole miec pewnosc.

    I.