  • 1. Data: 2003-07-17 06:10:03
    Temat: wieczysta dzierżawa-prawo własności
    Od: j...@p...onet.pl

    Podobno zmieniła się ustawa zmieniająca wieczystą dzierżawę na własność. Czy
    ktoś z Was mógłby przesłać mi treść tej ustawy? Bardzo proszę o pomoc!
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2003-07-17 09:03:59
    Temat: Re: wieczysta dzierżawa-prawo własności
    Od: "J.R." <jromanowska[usun]@schr.gov.pl>

> [...]
    Czy
    > ktoś z Was mógłby przesłać mi treść tej ustawy? Bardzo proszę o pomoc!

    Termin składania wniosków przez osoby fizyczne o przekształcenie użytkowania
    wieczystego we własność zastał ustalony do 31 grudnia 2002 roku.
    Nowelizacja ustawy obowiązuje od dnia 28 lipca 2001 r.
    Podstawa prawna
    Ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r. o zmianie ustawy o przekształcenie prawa
    użytkowania wieczystego przysługującego osobom fizycznym w prawo własności
    (Dz.U. nr 72, poz. 749)
    pozdrawiam JO

  • 3. Data: 2003-07-17 09:08:50
    Od: j...@p...onet.pl

    > Ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r. o zmianie ustawy o przekształcenie prawa
    > użytkowania wieczystego przysługującego osobom fizycznym w prawo własności
    > (Dz.U. nr 72, poz. 749)
    Dziękuję za tą informację, ale czy mogę jeszcze prosić za odnośnik, w którym
    mogłabym znaleść treść tej ustawy. Będę badzo wdzięczna za pomoc.

  • 4. Data: 2003-07-17 09:29:53
    Od: "J.R." <jromanowska[usun]@schr.gov.pl>

    wejdź na www.sejm.gov.pl i tam w linku prawo znajdziesz ustawę

  • 5. Data: 2003-07-17 12:21:08