  • 1. Data: 2003-07-17 05:08:41
    Temat: ubezpieczenie pojazdu - zatajenie szkody
    Od: "WisT" <s...@k...net.pl>

    Załóżmy : mam ubezpieczenie OC ,AC i NW w firmie A , wypadek - szkoda -
    wyplata odszkodowania .Kończy się okres ubezpieczenia w firmie A . Zmieniam
    ubezpieczyciela na B , zatajam fakt szkody i wyplaty odszkodowania w firmie
    A .
    Jakie mogą być konsekwencje zatajenia i ewentualnego odkrycia oszustawa ?

    WiSt

  • 2. Data: 2003-07-17 06:40:44
    Temat: Re: ubezpieczenie pojazdu - zatajenie szkody
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    WisT wrote:

> [...]
    > odszkodowania w firmie A .
    > Jakie mogą być konsekwencje zatajenia i ewentualnego odkrycia

    Powiem tylko, że odkrycie oszustwa nie jest "ewentualne" a "niemal
    pewne". Nowi ubezpieczyciele standardowo sprawdzają informację o
    szkodach u poprzedników

  • 3. Data: 2003-07-17 15:35:03
    Od: "kizzi" <k...@w...pl>

    > Powiem tylko, że odkrycie oszustwa nie jest "ewentualne" a "niemal
    > pewne". Nowi ubezpieczyciele standardowo sprawdzają informację o
    > szkodach u poprzedników

    a to chyba coś nowego, pracowałam w pewnej firmie ubezpieczeniowej i nigdy,
    ale to nigdy nie sprawdzaliśmy "przeszłości" ubezpieczonego, no bo niby
    jak??, chyba że gość był już wcześniej u nas ubezpieczony. Z doświadczenia
    wiem, ze prawie wszyscy tak robią, czasami jakiś "jeleń" wyskoczy z info że
    miał szkodę, czyli sam na siebie kapuje, tym samym podwyższając składkę
    ubezpieczeniową OC, Najlepiej powiedzieć, ze sie nei pamieta żeby
    jakąkolwiek szkodę się miało.
    pozdro
    kiz

  • 4. Data: 2003-07-17 15:52:23
    Od: Marcin 'stern' Surowiec <s...@m...id.pl_to.nie>

    kizzi chciał wyrazić swe zdanie,
    a zamiast tego napisal(a):

> [...]
    > miał szkodę, czyli sam na siebie kapuje, tym samym podwyższając składkę
    > ubezpieczeniową OC, Najlepiej powiedzieć, ze sie nei pamieta żeby

    popełniając przestępstwo z 286 kk.

    niezła porada :)

    Pozdrawiam
    stern