  • 1. Data: 2003-07-17 06:42:56
    Temat: Bar nie placi za wynajem
    Od: "Bastek" <b...@i...pl>

    Witam
    Jest towarzystwo, ktore na dlugi okres dzierzawi kamienice od miasta. Ale
    poniewaz prowadzi dzialalnosc prawie charytatywna, to wynajmuje dwa
    pomieszczenia na bar. Za jedno jeden klient placi i nie ma problemu, ale za
    drugie nie chce wogole placic. Winny juz jest kilkadziesiat tys zl. Wlasnie
    pare dni temu zakonczyla sie sprawa sadowa i okazalo sie ze towarzystwo
    bezpodstawnie wystapilo do sadu o swoje pieniadze. Czyli ze, taki gosc moze
    nie placic sobie czynszu i zarabiac gruba kase, gdyz lokal jest
    zlokalizowany w centrum miasta. Druga sprawa - czy mozliwe jest przekazanie
    sedziemu dodatkowych dowodow w sprawie po zakonczeniu sprawy ??? bo tak sie
    stalo, po zakonczeniu gosc podal do akt sadowych dwa dokumenty, ktore
    okazaly sie dowodami w sprawie - dwa pokwitowania wplaty za czynsz. Ale
    pokwitowanie jedno mialo blednie podany numer konta bankowego, a drugie w
    ogole nie mialo podanego konta. Jak w ogole poczta mogla przyjac takie
    pieniadze ?? No, ale moje pytanie brzmi ??? Jak sie pozbyc gada ????? Aha ..
    jezeli chodzi o wypowiedzenie umowy, to towarzystwo musialoby zaplacic mu za
    koszt remontu, ale czy mozna wypowiedziec umowe z uzasadnieniem, ze koszty
    remontu zostana pokryte przez zadluzenie jakie on posiada z tytulu nie
    zaplaconego czynszu ??

    Pozdrowka
    Bastek

  • 2. Data: 2003-07-17 07:46:54
    Temat: Re: Bar nie placi za wynajem
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    > Wlasnie
    > pare dni temu zakonczyla sie sprawa sadowa i okazalo sie ze towarzystwo
    > bezpodstawnie wystapilo do sadu o swoje pieniadze.

    A możesz przybliżyć uzasadnienie Sądu. Bo jakoś nie bardzo rozumiem dla
    czego bezpodstawnie.

    Stan_Z

  • 3. Data: 2003-07-17 08:22:54
    Od: "Bastek" <b...@i...pl>

    > A możesz przybliżyć uzasadnienie Sądu. Bo jakoś nie bardzo rozumiem dla
    > czego bezpodstawnie.

    Nie jestem w stanie dokladnie przytoczyc uzasadnienia, gdyz nie widzialem go
    na oczy, ale w kazdym badz razie sad stwierdzil ze roszczenia towarzystwa sa
    bezpodstawne - i tu bylo jakies dziwnie sformulowane zdanie, ktorego nie
    mozna bylo zrozumiec (info od osoby bedacej prezesem tego towarzystwa).
    Podobno wyrok sadu zwiazany byl z tymi dowodami wplaty, ktore gosciu
    dostarczyl po zakonczeniu sprawy. Wg mnie jakos dziwnie ta sprawa zostala
    zalatwiona, ale nie znam sie na procedurach sadowych wiec to jest tylko moje
    zdanie.

    > Stan_Z

    Bastek

  • 4. Data: 2003-07-17 08:35:36
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    Zaraz jak można dostarczyć dowody po zakończeniu rozprawy??? Przecież
    rozprawe kończy wyrok. Jakiego trybu była ta sprawa Dowiedz się jakiś
    konkretów.

    Stan_Z
    To co opisujesz wygląda na niedorzeczne albo ostry przekręt.

  • 5. Data: 2003-07-17 09:36:11
    Od: "Bastek" <b...@i...pl>

    > Zaraz jak można dostarczyć dowody po zakończeniu rozprawy??? Przecież
    > rozprawe kończy wyrok. Jakiego trybu była ta sprawa Dowiedz się jakiś
    > konkretów.

    Ok .. moze sie zle wyrazilem, ale nie wiem jak nazwac sytyacje: jest
    ostatnia rozprawa i po przesluchaniu swiadkow oraz przedstawienu wszystkich
    dowodow p. Sedzia konczy spotkanie. Wszyscy sie rozchodza i gosciu podaje p.
    Sedziemu te dwa dowody wplaty, ktore okazuje sie sa waznymi dowodami w
    sprawie oraz ktore nie potwierdzaja wplaty kasy na konto towarzystwa, gdyz
    jak wczesniej napisalem na jednym blankiecie blednie podany byl numer konta,
    a na drugim byla tylko nazwa odbiorcy.

    > Stan_Z
    > To co opisujesz wygląda na niedorzeczne albo ostry przekręt.

    Mi sie wydaje ze jest to wlasnie przekret dlatego pytam, czy tak pracuja
    sady w Polsce ???

  • 6. Data: 2003-07-17 10:09:41
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    I co Pan Sędzia przyjmuje je mimo że wcześniej nie były zgłaszane. I jeszcze
    jedna refleksja dlaczego nie przedstawiono ich przy wezwaniu do zapłaty. To
    coś śmierdzi na kilometr.
    Czemu nie zgłoszono protestu i nie odwołano się od wyroku. Czemyu nie
    zakwestionowano wiarygodności dowodu i sposobu zgłoszenia go bez możliwości
    zapoznania się z nim. Art. 6 KC chyba jeszcze nie zosrtł WYKREŚLONY z
    Kodeksu Cywilnego

    Stan_Z

  • 7. Data: 2003-07-17 10:21:14
    Od: "Bastek" <b...@i...pl>

    > I co Pan Sędzia przyjmuje je mimo że wcześniej nie były zgłaszane. I
    jeszcze
    > jedna refleksja dlaczego nie przedstawiono ich przy wezwaniu do zapłaty.
    > coś śmierdzi na kilometr.

    Dokladnie ... tu wlasnie cos smierdzi

> [...]
    możliwości
    > zapoznania się z nim. Art. 6 KC chyba jeszcze nie zosrtł WYKREŚLONY z

    Rozprawa sie skonczyla wczoraj i oczywiscie odolanie ma zostac zlozone. Ale
    mialbym jeszcze jedno pytanko, jak goscia wykurzyc z tego lokalu ??
    oczywiscie zgodnie z prawem ..

    > Stan_Z

    Pozdrowka
    Bastek

  • 8. Data: 2003-07-17 10:28:12
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    Wymówić mu umowę.

    Stan_Z

  • 9. Data: 2003-07-17 10:42:12
    Od: "Bastek" <b...@i...pl>

    > Wymówić mu umowę.

    Ale beda musieli mu zaplacic za remont lokalu - taki byl zapis w umowie
    najmu. Mozna wypowiedziec umowe z uzasadnieniem, ze koszty remontu zostana
    pokryte zaleglosciami za czynsz ????

    > Stan_Z

    PS. wlasnie dostalem info, ze te dowody wplaty byly falszywe.

    Bastek

  • 10. Data: 2003-07-17 10:42:48
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    I jeszcze jedno Jak rozchodziliście się to znaczy że było już po wyroku. i
    co nagle gość wstał i pokazał nowe dowody które kisił pod dużą (wyraz na
    cztery litery) Ech coś mi się widzi że to jakaś kompletna bzdura albo.....
    mafia jakaś ;))))

    Polecieć szybko do Sądu najlepiej jeszcze dziś żeby nie było można mataczyć
    w protokołach i dokonać przeglądu protokołu i wyroku. Potem złożyć pismo o
    wydanie wyroku wraz z pisemnym uzasadnieiem.

    Stan_Z