  • 1. Data: 2015-04-16 14:07:44
    Temat: w polsce prawo jest dla plebsu ...
    Od: "marek" <v...@p...fm>

    znajomy właśnie został skazany prawomocnym juz wyrokiem 8 miesięcy
    bezwzględnego więzienia i 10 lat zakazu prowadzenia pojazdów za to że mając
    2 promile przestawiał samochód na prywatnej ogrodzonej posesji.

    Przecież to jakieś jaja są

    Ja rozumiem że po pijaku jezdzić nie wolno ale żeby na prywatnym ogordzonym
    terenie ??
    W takim razie nawet przestawiając samochód w swoim prywatnym garażu po piwie
    zostanę skazany ... przeciez to jakaś kpina
    kurwa, w jakim kraju ja żyję ....

  • 2. Data: 2015-04-16 14:36:03
    Temat: Re: w polsce prawo jest dla plebsu ...
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-04-16 o 14:07, marek pisze:
> [...]
    > W takim razie nawet przestawiając samochód w swoim prywatnym garażu po piwie
    > zostanę skazany ... przeciez to jakaś kpina

    Daj skan uzasadnienia wyroku, albo nie zawracaj gitary ;)

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2015-04-16 15:18:18
    Od: "marek" <v...@p...fm>

    > Daj skan uzasadnienia wyroku, albo nie zawracaj gitary ;)

    Czytałem dobre 8 stron ... śmiech na sali

    pozatym nie wiem jak mozna dodac skan na grupę

  • 4. Data: 2015-04-16 15:24:47
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Thu, 16 Apr 2015 15:18:18 +0200
    "marek" <v...@p...fm> wrote:

    > pozatym nie wiem jak mozna dodac skan na grupę

    normalnie, zeskanować, zanonimizować załadować na jakis serwer jakich
    pełno i dać link do tego

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 5. Data: 2015-04-16 17:12:55
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Liwiusz wrote:

    > Daj skan uzasadnienia wyroku, albo nie zawracaj gitary ;)

    mozliwe

    jak skonczyla sie sprawa goscia, ktorego policjanci poprosili o
    przestawienie jego samochodu bo blokowal wyjazd z garazu po czym
    "wsadzili" za jazde po pijaku.

  • 6. Data: 2015-04-16 17:13:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-04-16 o 17:12, witek pisze:

    > mozliwe
    >

    > jak skonczyla sie sprawa goscia, ktorego policjanci poprosili o
    > przestawienie jego samochodu bo blokowal wyjazd z garazu po czym
    > "wsadzili" za jazde po pijaku.

    Tam akurat karalność była formalnie uzasadniona.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2015-04-16 17:26:28
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    Mnie w podobnej sytuacji srasz wiejska pobiła (bo zszedłem bez dokumentów i
    zacząłem przestawiać samochód), policjanci sami namawiali mnie, żebym złożył
    powiadomienie, a prokuratura umorzyła wobec sraszników postępowanie wszczęte
    z mojego wniosku "bo mieli prawo podjąć czynności ustalające tożsamość osoby
    zamierzającej zbiec z miejsca zdarzenia".
    Q...a do drzwi mojego domu zadzwonili, czy mogę przestawić auto pod moim
    oknem, bo śmieciarka nie może przejechać.
    BTW młodszy byłem, jednemu bym manto spuścił, ale dwóm... ;-))

    -----

  • 8. Data: 2015-04-16 21:18:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    Po kiego po pijaku do auta wsiadałeś? Skoro teren prywatny mogłeś auto zostawić gdzie
    stało.

  • 9. Data: 2015-04-16 21:26:11
    Od: "marek" <v...@p...fm>

    Po kiego po pijaku do auta wsiadałeś? Skoro teren prywatny mogłeś auto
    zostawić gdzie stało.

    teren prywatny to prywatny .... zawsze uważane było że po pijaku pod swoja
    stodołą moge sobie przestawiać samochody i traktory ....

  • 10. Data: 2015-04-16 22:09:51
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    W dniu 2015-04-16 14:07, marek pisze:
    > znajomy w?a?nie zosta? skazany prawomocnym juz wyrokiem 8 miesiecy
    > bezwzglednego wiezienia i 10 lat zakazu prowadzenia pojazdów za to ?e maj?c
    > 2 promile przestawia? samochód na prywatnej ogrodzonej posesji.
    >
    > Przecie? to jakie? jaja s?

    Jakiś czas temu był chyba taki przypadek: gość wsiadł na podwórku do
    auta i gdy dojechał do bramy, zobaczył na ulicy patrol policji.
    Przestaszył się i cofnął, czym wzbudził zainteresowanie. Okazało się, że
    jakieś promile miał. Potem pewnie ściemniał, że nie miał zamiaru nigdzie
    jechać i tylko przestawiał samochód, nie opuszczając posesji. Nie wiem
    co było dalej, ale może to ten sam gość? :)
    Andrzej
    www.radom.city