  • 1. Data: 2013-01-25 22:58:33
    Temat: Re: To nie reklama firmy!!
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 25 Jan 2013, fart wrote:

    > Ja nie wtopołem tam pieniędzy.
    > Ty też nie musisz.

    Tak BTW, sądzę, że skutecznie działa "test na model Liwiusza",
    czyli pytanie, czy świadczą wersję prowizyjną (zapłatę
    wg kwoty uzyskanego świadczenia)
    Jak dotąd mam 100% odłożenia słuchawki

    [...cytat z maila...]
    > Analitycy, których zatrudniamy niegdyś
    > pracowali w Urzędach Marszałkowskich w związku z czym posiadają ogromne
    > doświadczenie w tej kwestii.

    Nie sprawi im więc kłopotu ustalenie, czy dany wniosek warto
    poprzeć czy nie :P

    > Z pewnością interesują Państwa środki jakie można pozyskać

    :)

    pzdr, Gotfryd

  • 2. Data: 2013-01-26 06:49:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Tak BTW, sądzę, że skutecznie działa "test na model Liwiusza",

    A przypomnij mi skąd to :)

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2013-01-28 18:01:10
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 26 Jan 2013, Liwiusz wrote:

    > A przypomnij mi skąd to :)

    Ha, nie wiem czy osób nie pomyliłem :]
    Miałem przekonanie, że na grupie kiedyś była sprawa długu i do koncepcji
    "podejmę się za prowizję" zadeklarował się grupowicz, jakoś tak mi się
    zdawało że Ty. Ale kopię w archiwach i nie widzę :]

    pzdr, Gotfryd