  • 1. Data: 2003-07-03 20:41:37
    Temat: w jakim kraju zyjemy !?
    Od: "news" <k...@4...pl>

    jestem wlasnie po obejrzeniu programu jaworowicz... totalnie przybity...
    jak to mozliwe ze w kraju demokratycznym i tzw. panstwie prawa panuje
    totalna anarchia pseudowymiaru sprawiedliwosci, bo inaczej tego sie nazwac
    nie da.

    moze jakies opinie na ten temat ?

    --
    Wyslano przez news.atcom.net.pl
    ATCOM S.A. http://www.atcom.pl/

  • 2. Data: 2003-07-03 21:00:47
    Temat: Re: w jakim kraju zyjemy !?
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik news napisał:
> [...]
    > jak to mozliwe ze w kraju demokratycznym i tzw. panstwie prawa panuje
    > totalna anarchia pseudowymiaru sprawiedliwosci, bo inaczej tego sie nazwac

    Ale o co chodzi?

    A co do kraju to żyjemy w państwie policyjnym, o jakim Gomóła itd. mógł tylko
    sobie pomarzyć. Więc wszystko im wolno.

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/hipnoza

  • 3. Data: 2003-07-03 21:04:10
    Od: "news" <k...@4...pl>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message news:be25hg$n$1@news.onet.pl...
    > Ale o co chodzi?

    Wlasciwie to pytanie tylko dla tych co ogladali program... bo temat dosc
    skomplikowany

  • 4. Data: 2003-07-03 21:08:26
    Od: "mithos" <m...@d...pl>

    > A co do kraju to żyjemy w państwie policyjnym, o jakim Gomóła itd. mógł
    tylko
    > sobie pomarzyć.

    Zawsze mozna wyjechac, a nie marudzic.

    > Więc wszystko im wolno.

    A ci "ONI" to kto ?

  • 5. Data: 2003-07-03 21:10:29
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik mithos napisał:
    > A ci "ONI" to kto ?

    Zgadnij.
    Polegam na Twojej inteligencji.

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/hipnoza

  • 6. Data: 2003-07-03 21:30:40
    Od: "news" <k...@4...pl>

    "mithos" <m...@d...pl> wrote in message
    > Zawsze mozna wyjechac, a nie marudzic.

    tylko dlaczego wiekszosc ma ulegac mniejszosci ? dlaczego uczciwy czlowiek
    ma skazywac sie na banicje tylko dla tego ze pewna grupa, ktora zyskala
    wladze wprowadza mafijne metody dzialania.
    wierz mi ze gdybym chcial, mogl i mial takie mozliwosci to dawno wyjechalbym
    z kraju, ktory nawet w oczach rodakow-emigrantow z lat 80-tych - wyglada jak
    beczka pomyj - po prostu wstyd sie przyznawac do tego smrodu.
    niestety prawda jest taka ze tylko marudzenie pozostaje bo szary czlowiek
    jako jednoska nic nie moze temu zaradzic i niestety ma tylko dwa wyscia -
    okazac marazm badz "cierpiec katusze".
    ...nie tak nie wychowywano

    --
    Serwery wirtualne - http://www.komrel.net - fachowa samoobsluga!

  • 7. Data: 2003-07-04 08:47:17
    Od: "Joanna" <d...@g...pl>

    Użytkownik "news" <k...@4...pl> napisał w wiadomości
    > jestem wlasnie po obejrzeniu programu jaworowicz... totalnie przybity...
    Programy jaworowicz czasem miajaj sie z prawda. Jest wiele bicia piany i nic
    z nich nie wynika. Nie wiem jak w tym przypadku bo nie ogladalam. Ale w
    kilku programach ludzie przedstawieni przez jaworowicz jako poszkodowani tak
    naprawde doprowadzili sie do takiej sytuacji na wlasne zyczenie i dzialali
    niezgodnie z prawem. Jeszcze raz powtarzam iż nie dotyczy to ostatniego
    programu. Chcialam jedynie zwrocic uwage na to iż zdarzaja sie programy w
    jej wykonaniu niezgodne z prawda. I nie ma tu nic do rzeczy moja prywatna
    antypatia do tej pani. Uwazam iz za bardzo krzyczy i nie wzbudza zaufania.
    Pozdrawiam
    Joanna

  • 8. Data: 2003-07-04 09:35:25
    Od: Przyjazny Andrzej <a...@a...pl>

    w <news:be3elu$r9l$1@inews.gazeta.pl>
    Joanna napisał(a):

> [...]
    > jej wykonaniu niezgodne z prawda. I nie ma tu nic do rzeczy moja
    > prywatna antypatia do tej pani. Uwazam iz za bardzo krzyczy i nie

    Zgadzam sie z Toba. Programy Jaworowicz oceniam jako wulgarne, bilbie
    dla ubogich. Ona specjalnie prowokuje w tych programach do placzu, do
    zdenerwowania itd., bo to ludzie lubia, bo to jest atrakcyjne. Placzaca
    kobieta zawsze wypadnie korzystniej niz spokojny prokurator w
    garniturze...
    Poza tym zawsze mnie bawi sposob ukladania nog pani Jaworowicz - jest
    taki nienaturalny - ona chce by jej nogi wygladaly na b. dlugie.
    Zwroccie na to uwage :)
    Podsumowujac - to program brukowy, zerujacy na emocjach.

    --
    Przyjazny Andrzej
    ICQ: 175468603

  • 9. Data: 2003-07-04 19:48:57
    Od: skorol<s...@p...onet.pl>

    To co pokazują to jest nic.Jest o wiele lepiej-/czytaj gorzej/ Uważaj na

    -> http://usenet.pomocprawna.info