  • 1. Data: 2003-07-03 18:11:40
    Temat: bycie swiadkiem :(
    Od: b...@p...fm

    Witam!

    Mam taki problem - ktos, bez zadnych konsultacji ze mna zglosil mnie na swiadka
    w sprawie, w ktorej nie za wiele bede w stanie wyjasnic. Dodatkowo rozprawa
    odbedzie sie kilkaset kilometrow od mojego miejsca zamieszkania - czy moge w
    jakikolwiek sposob nie stawic sie na rozprawe.
    Ewentualnie czy istnieje mozliwosc zwrotu kosztow, ktore poniose stawiajac sie?

    Marek

  • 2. Data: 2003-07-03 19:30:35
    Temat: Re: bycie swiadkiem :(
    Od: "Fakir" <h...@i...pl>

> [...]
    > jakikolwiek sposob nie stawic sie na rozprawe.
    > Ewentualnie czy istnieje mozliwosc zwrotu kosztow, ktore poniose stawiajac

    Stawic sie trzeba - sad rozstrzygnie czy niewiele mozesz wyjasnic. Zwrot
    kosztow jak najbardziej.

    --
    Fakir
    h...@i...pl

  • 3. Data: 2003-07-03 20:09:02
    Od: "Maciej Muran" <t...@a...pl>

    Fakir napisał[a]:
    > Stawic sie trzeba - sad rozstrzygnie czy niewiele mozesz wyjasnic. Zwrot
    > kosztow jak najbardziej.

    A kto zwraca?

    --
    M.M.
    System UpTime: 0 days, 5 hours, 53 minutes and 16 seconds

  • 4. Data: 2003-07-04 10:23:27
    Od: "Galileon" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik <b...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakikolwiek sposob nie stawic sie na rozprawe.
    > Ewentualnie czy istnieje mozliwosc zwrotu kosztow, ktore poniose stawiajac

    Ja miałem takie wezwanie z rok temu.
    Nie stawiłem się i do dziś nie dostałem żadnego info.

    Pzdr.
    Gali.

  • 5. Data: 2003-07-04 16:21:03
    Od: "Fakir" <h...@i...pl>

    > A kto zwraca?
    >
    > --
    > M.M.

    Wypłaca tymczasowo sad - na posiedzeniu zglos wniosek o zwrot kosztow. Potem
    sad sobie juz obciazy jeadna ze stron... albo i nie :-). Pozdr.
    --
    Fakir
    h...@i...pl

  • 6. Data: 2003-07-04 16:22:32
    Od: "Fakir" <h...@i...pl>

> [...]
    > sie?

    > Ja miałem takie wezwanie z rok temu.
    > Nie stawiłem się i do dziś nie dostałem żadnego info.
    Tak sie akurat zdarzylo - moze byc tez inaczej - przymusowe doprowadzenie,
    grzywna... zalezy od sprawy. Pozdr.
    --
    Fakir
    h...@i...pl