  • 1. Data: 2011-11-22 18:37:47
    Temat: uzasadnienie wyroku
    Od: smerf <s...@m...tv>

    Mam sprawę w Sądzie Okręgowym, Wydział Pracy.

    I mam kilka pytań:

    1. Czy wyrok tego sądu może zapaść na 1 rozprawie, czy raczej tak jak w
    Sądzie Rejonowym, pierwsza rozprawa jest wprowadzająca ?

    2. Co jeśli sąd ogłosi wyrok - czy mam 7 dni na wniosek o uzasadnienie?

    3. Jak wygląda apelacja od takiego wyroku, bo to już chyba Sąd
    Najwyższy. Wiem, że musi mnie już wtedy reprezentować prawnik.
    Jakie są terminy na wniesienie apelacji, w jakiego rodzaju zarzutów moze
    dotyczyc apelacja. Słyszałem, że nie wszystko można podważać.

  • 2. Data: 2011-11-22 18:43:38
    Temat: Re: uzasadnienie wyroku
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2011-11-22 19:37, smerf pisze:

    > Słyszałem, że nie wszystko można podważać.

    Na szczęście. Niektórzy tylko by się odwoływali i odwoływali ...
    2 instancje ci nie starczą? Ile byś chciał?

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 3. Data: 2011-11-22 19:27:01
    Od: smerf <s...@m...tv>

    On 2011-11-22 19:43, Johnson wrote:

    > Na szczęście. Niektórzy tylko by się odwoływali i odwoływali ...
    > 2 instancje ci nie starczą? Ile byś chciał?

    Wiesz, skoro Sedzia przyznaje racje pozwanemu podczas gdy wszelkie
    podstawy prawne wskazuja, ze ja mam racje - to co mam zrobic?

    Pozwany nie przytacza zadnych podstaw prawnych, nic.
    Ja przytaczam wyroki SN w podobnych sprawach, powoluje sie na przepisy.

  • 4. Data: 2011-11-22 19:44:19
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2011-11-22 20:27, smerf pisze:

    > Wiesz, skoro Sedzia przyznaje racje pozwanemu podczas gdy wszelkie
    > podstawy prawne wskazuja, ze ja mam racje - to co mam zrobic?

    Raz się może i odwołać. Ale jak już 2 sądy tak robić to zastanowić się
    nad sobą. Czy aby na pewno mam rację ...

    > Pozwany nie przytacza zadnych podstaw prawnych, nic.
    > Ja przytaczam wyroki SN w podobnych sprawach, powoluje sie na przepisy.

    Bajki.

  • 5. Data: 2011-11-22 20:11:27
    Od: smerf <s...@m...tv>

    On 2011-11-22 20:44, Johnson wrote:

    > Raz się może i odwołać. Ale jak już 2 sądy tak robić to zastanowić się
    > nad sobą. Czy aby na pewno mam rację ...

    Mam nadzieje ze Sad Okregowy nie bedzie stronniczy i popatrzy na sprawe
    z prawnego punktu widzenia a nie po uwazaniu.

    ps. a na pytania z 1 postu moglbys odpisac skoro tak duzo piszesz :-)

  • 6. Data: 2011-11-23 06:53:04
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2011-11-22 21:11, smerf pisze:

    > ps. a na pytania z 1 postu moglbys odpisac skoro tak duzo piszesz :-)

    Pewnie że bym mógł ...
    Ale jak widać nie chcę.

  • 7. Data: 2011-11-23 06:53:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.11.2011 20:44, Johnson pisze:

    > Raz się może i odwołać. Ale jak już 2 sądy tak robić to zastanowić się
    > nad sobą. Czy aby na pewno mam rację ...

    Tak, tylko odwoływać się skutecznie tylko jeśli sąd popełnił błąd
    proceduralny, pojawiły się nowe dowody lub sąd stare przegapił.

    Co do zasady druga instancja nie podważa _interpretacji_ pierwszej
    instancji. Niezależnie od tego, jak ta interpretacja jest naciągana i
    niezgodna z prawem - z prawami fizyki włącznie.

  • 8. Data: 2011-11-23 06:55:13
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2011-11-23 07:53, Andrzej Lawa pisze:

    > Co do zasady druga instancja nie podważa _interpretacji_ pierwszej
    > instancji.

    I bardzo słusznie.

  • 9. Data: 2011-11-23 07:03:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.11.2011 07:55, Johnson pisze:

    > I bardzo słusznie.

    Tylko dla beneficjentów skorumpowanego polskiego wymiaru "sprawiedliwości".

  • 10. Data: 2011-11-23 07:03:42
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2011-11-23 08:03, Andrzej Lawa pisze:

    > Tylko dla beneficjentów skorumpowanego polskiego wymiaru "sprawiedliwości".

    Zgadza się. Dobrze dla stron.