  • 11. Data: 2010-03-26 15:12:41
    Temat: Re: uwierzyli złodziejowi, posadzili niewinnego
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-03-26 15:20, Użytkownik Bohdan 'Nexus' Horst napisał:

    > No ale on przecież podał poprawne dane :) więc w czym by to pomogło ?

    Gdyby podał poprawne dane poszkodowany dostał by wcześniej informacje
    o pierwszym wyroku i miał by czas na wyjaśnienie sprawy.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2010-03-26 15:15:30
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-03-26 15:48, Użytkownik Michal Jankowski napisał:

    > I co to pomoze, jesli ktos poda dane PRAWDZIWE, ale CUDZE?

    Właścicielowi "cudzych" danych da czas na reakcję kiedy dowie
    się o pierwszym wyroku.
    Policji da czas na odszukanie prawdziwego sprawcy, skoro znał
    personalia i dokładny adres jest spora szansa że jest znany
    osobie za którą się podszył.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2010-03-26 20:28:04
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 26 Mar, 15:48, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > I co to pomoze, jesli ktos poda dane PRAWDZIWE, ale CUDZE?
    >
    >   MJ

    Wystarczy troche sprytu policjanta. Jakie znasz jeszcze dane poza tymi
    ktore sa w posiadaniu policji i sprzezonych sluzb? Na zasadzie "oddam
    panu portfel ale prosze powiedziec czyje zdjecie ma pan w przegrodce,
    corki, ale pan nie ma zdjęcia w portfelu"

  • 14. Data: 2010-03-26 23:09:46
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Liwiusz pisze:

    > I to jest właśnie to prawo do d*py, o którym tu nieraz pisałem. Zarówno
    > w postępowaniu karnym, jak i cywilnym, sąd powinien z urzędu sprawdzać w
    > takim przypadku adres zameldowania.

    Akurat całkiem niedawno bylem na pewnym szkoleniu. Wiesz jak jest w
    Anglii? Wezwanie uznaje się za doręczone 2 dni po jego wysłaniu pocztą I
    klasą ... i żyją z tym :)

    --
    @2009 Johnson

  • 15. Data: 2010-03-26 23:21:18
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jedrek pisze:

    > http://www.tvn24.pl/-1,1649447,0,1,uwierzyli-zlodzie
    jowi--posadzili-niewinnego,wiadomosc.html

    A tak w ogóle to artykuł jak to w prasie jest kłamliwy. Kradzież czegoś
    za 16 zł to wykroczenie, a więc zwrot "Stał się przestępcą" jest
    oczywiście nieprawdziwy ;)

    --
    @2009 Johnson

  • 16. Data: 2010-03-27 07:44:07
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > A tak w ogóle to artykuł jak to w prasie jest kłamliwy. Kradzież czegoś za
    > 16 zł to wykroczenie, a więc zwrot "Stał się przestępcą" jest oczywiście
    > nieprawdziwy ;)

    tak w ogole to artykul w prasie nie jest klamliwy. kradziez czegos za 16 zł
    to jest kradziez a nie wykroczenie a wiec zwrot "stal sie przestepca" jest
    oczywiscie prawdziwy-abstrahujac od tego kogo za to skazali...

  • 17. Data: 2010-03-27 08:50:36
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    wromek pisze:

    > tak w ogole to artykul w prasie nie jest klamliwy. kradziez czegos za 16 zł
    > to jest kradziez a nie wykroczenie a wiec zwrot "stal sie przestepca" jest
    > oczywiscie prawdziwy-abstrahujac od tego kogo za to skazali...

    I jak można rozmawiać z kimś kto nie wie o czym mówi? Przeczytaj sobie
    art. 119 kw

    --
    @2009 Johnson

  • 18. Data: 2010-03-27 09:23:35
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Sat, 27 Mar 2010 00:09:46 +0100, Johnson <j...@n...pl> wrote:

    >Akurat całkiem niedawno bylem na pewnym szkoleniu. Wiesz jak jest w
    >Anglii? Wezwanie uznaje się za doręczone 2 dni po jego wysłaniu pocztą I
    >klasą ... i żyją z tym :)

    pytanie jakis standard doreczen ma royal mail (czy jak sie to tam
    nazywa). bo zalozenie ze po 2 dniach jest u odbiorcy moze yc
    sluszne...

    pozdarwioam,
    cyb

  • 19. Data: 2010-03-27 09:27:58
    Od: "Madrzejszy od radia." <m...@m...pl>

    wromek pisze:

    > tak w ogole to artykul w prasie nie jest klamliwy. kradziez czegos za 16 zł
    > to jest kradziez a nie wykroczenie a wiec zwrot "stal sie przestepca" jest
    > oczywiscie prawdziwy-abstrahujac od tego kogo za to skazali...

    Do 250zl to jest wykroczenie powyzej przestepstwo.

    Moge sie mylic z kwota bo jest waloryzowana z postepem inflacji.

  • 20. Data: 2010-03-27 15:37:47
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Cyb napisał(a) :

    > pytanie jakis standard doreczen ma royal mail (czy jak sie to tam
    > nazywa). bo zalozenie ze po 2 dniach jest u odbiorcy moze yc
    > sluszne...

    Być może dodatek "I klasą" ma kluczowe znaczenie. Bez niego to
    przesyłka idzie... ech, szkoda gadać. Gorzej niż Pocztą Polską.
    Jeżeli ktoś jest to w stanie sobie wyobrazić. Bo to jakby liczba
    większa niż nieskończoność :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E