  • 1. Data: 2010-03-26 00:19:13
    Temat: jak sprawdzic czy jest ENA?
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Witam

    Jak sprawdzic czy jest na kogos wydany ENA - europejski nakaz aresztowania?

    --
    Picasso

  • 2. Data: 2010-03-26 07:26:22
    Temat: Re: jak sprawdzic czy jest ENA?
    Od: "BP" <k...@o...pl>

    > Jak sprawdzic czy jest na kogos wydany ENA - europejski nakaz
    > aresztowania?

    google europe ma w zakładce ENA możliwośc wyszukiwania, haczyk - musisz znać
    date urodzenia

    jk

  • 3. Data: 2010-03-26 08:28:22
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl>

    > haczyk - musisz znać date urodzenia

    no swoją to każdy chyba pamięta :)

  • 4. Data: 2010-03-26 08:36:58
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 26 Mar, 01:19, "P_ablo" <o...@o...pl> wrote:
    > Witam
    >
    > Jak sprawdzic czy jest na kogos wydany ENA - europejski nakaz aresztowania?
    >
    > --
    > Picasso

    Podskoczyć na najbliższy komisariat.

  • 5. Data: 2010-03-26 10:20:33
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Bogdan" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > no swoją to każdy chyba pamięta :)

    wlasnie :)

    --
    Picasso

  • 6. Data: 2010-03-26 20:51:01
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Fri, 26 Mar 2010 01:36:58 -0700 (PDT), gr napisał(a):

    > Podskoczyć na najbliższy komisariat.

    i podać jego dane ?
    jesli jest ENA to już takiego źródła informacji nie wypuszczą tak łatwo ?

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    Cmentarz Komunalny Południowy Antoninów
    http://foto.3mam.net/album2/Cmentarz-Poludniowy/inde
    x3.php

  • 7. Data: 2010-03-26 21:34:36
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "BP" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > google europe ma w zakładce ENA możliwośc wyszukiwania, haczyk - musisz
    > znać date urodzenia

    wiec albo jestem ciemny albo sobie jaja ze mnie robisz :)

    bo nie moge znalezc...

    --
    Picasso