  • 11. Data: 2007-11-03 22:42:37
    Temat: Re: ustna umowa o swiadczenie uslug
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Olgierd napisał:

    > W praktyce jak najbardziej realne. Przez ileś tam miesięcy dłużnik
    > ponosił stałe opłaty w jakiejś tam wysokości. Musiał mieć przeto jakiś
    > tytuł do ich ponoszenia.
    > Zakładam, że płatności następowały przelewem bądź w jakikolwiek inny
    > udokumentowany sposób (pokwitowanie itd.)

    ok, ale po jakims czasie oni ta umowe ustna rozwiazali i ostatnia
    platnosc poszla za ostatni miesiac obowiazywania umowy.
    a nawet jak znajomy wystawial faktury to nie bardzo rozumiem na jakiej
    podstawie.

    pozdr

  • 12. Data: 2007-11-03 22:44:33
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sat, 03 Nov 2007 23:42:37 +0100, o`rety napisał(a):

    > ok, ale po jakims czasie oni ta umowe ustna rozwiazali i ostatnia
    > platnosc poszla za ostatni miesiac obowiazywania umowy. a nawet jak
    > znajomy wystawial faktury to nie bardzo rozumiem na jakiej podstawie.

    No to oczywiście będzie musiał przedstawić dowód na to, że umowa została
    rozwiązana.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/ ||| http://olgierd.bblog.pl/

  • 13. Data: 2007-11-03 23:43:57
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    > No to oczywiście będzie musiał przedstawić dowód na to, że umowa została
    > rozwiązana.

    To po czyjej stronie ciąży obowiązek dowodowy?

  • 14. Data: 2007-11-05 08:57:38
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 4 Nov 2007, o`rety wrote:

    > To po czyjej stronie ciąży obowiązek dowodowy?

    Tego, kto "wyciąga wnioski prawne".
    Wystawca faktur ma "uprawdopodobnienie pismem" że umowa została zawarta
    i na tej podstawie mówi: "mamy umowę, o tu mam dokumenty które to
    potwierdzają, są faktury, on płacił".

    pzdr, Gotfryd