  • 1. Data: 2002-09-18 10:40:25
    Temat: urlop macierzyński
    Od: "Haneczka" <h...@w...pl>

    Mam pytanie do osoby obeznanej z kodeksem pracy.
    Znalazłam w nim informację o przysługującym urlopie macierzyńskim w wymiarze
    16 tygodni po pierwszym porodzie. Inny artykuł stwierdza, że kobieta może
    zrezygnować z części urlopu, jednak dopiero po upływie 12 tygodni.
    Czy istnieje jakakolwiek możliwość większego skrócenia tegoż urlopu? ( Wiem,
    że połowę urlopu może wykorzystać ojciec dziecka, ale to nie rozwiązuje
    problemu, gdyż z pewnych względów mi oraz mojemu mężowi bardzo zależy na
    powrocie do pracy przed upływem miesiąca).
    Będę wdzięczna za każdą poradę
    Hania