  • 11. Data: 2008-01-02 16:22:27
    Temat: Re: [ uprawnienia policji przy kontroli ]
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    'Tom N' wrote:

    > Proszę, tak wygląda "niesprawna" 8-letnia gaśnica:
    > <http://video.google.pl/videoplay?docid=-16907432569
    54922531>

    No ale co chciales wykazac tym filmem? Ze jedna gasnica dziala?

    Z drugiem strony to bardzo dobry pomysl, aby taka starą gaśnice po
    prostu "wyprobowac" i naocznie przekonac sie jak dziala taka gasnica.
    Proponuje ugasic chocby ognisko.

  • 12. Data: 2008-01-02 16:32:52
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    witek pisze:
> [...]
    > Z drugiem strony to bardzo dobry pomysl, aby taka starą gaśnice po
    > prostu "wyprobowac" i naocznie przekonac sie jak dziala taka gasnica.
    Moja 13-letnia też tak działała. Aż żałuję, że sprawdziłem :-)
    A co do gaszenia, to proponuję, żebyś ugasił ognisko gaśnicą z aktualnym
    terminem ważności, taką prosto ze sklepu, czy nawet od producenta :-)
    Maciek

  • 13. Data: 2008-01-02 16:37:29
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    witek w <news:flgdo5$l4p$6@inews.gazeta.pl>:

    54922531>
    > No ale co chciales wykazac tym filmem? Ze jedna gasnica dziala?

    Jedna jest na filmie, w sumie zostało odpalonych jakieś 10, wszystkie miały
    więcej niż 4 lata oraz dodatkowo gaśnica nowa -- zadziałały wszystkie, i
    wszystkie "wypluły" mniej więcej tyle samo środka gaśniczego.

    > Z drugiem strony to bardzo dobry pomysl, aby taka starą gaśnice po
    > prostu "wyprobowac" i naocznie przekonac sie jak dziala taka gasnica.

    Dlatego wożę halonową 2kg z manometrem :D

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 14. Data: 2008-01-02 17:12:24
    Od: "przempo" <p...@p...fm>

    Użytkownik "'Tom N'"

    > Dlatego wożę halonową 2kg z manometrem :D

    a ja jeżdżę gaśnicą - samobieżną, ma przegląd do lipca 2007, na dachu ma
    armatkę śniegową

  • 15. Data: 2008-01-02 17:24:42
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl>

    'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> napisal:
    > Dlatego wożę halonową 2kg z manometrem :D

    A wiesz zapewne, ze halonowe sa zdelegalizowane? ;)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 16. Data: 2008-01-02 18:24:07
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Maciek wrote:
    > Moja 13-letnia też tak działała. Aż żałuję, że sprawdziłem :-)
    > A co do gaszenia, to proponuję, żebyś ugasił ognisko gaśnicą z aktualnym
    > terminem ważności, taką prosto ze sklepu, czy nawet od producenta :-)

    No ale co chesz wykazać pokazując jedną sprawną gaśnicę przeterminowaną?

  • 17. Data: 2008-01-02 18:25:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Regand" <r...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Ja mam to wszystko zdrapane i jak bedzie chcial to mu odpale te gasnice
    > ;)

    Ja bym tak publicznie się do tego nie przyznawał z uwagi na treść art. 306
    kk :-).

  • 18. Data: 2008-01-02 19:51:42
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    witek pisze:
    > No ale co chesz wykazać pokazując jedną sprawną gaśnicę przeterminowaną?
    Razem z tym filmem to już dwie. Ja chcę raczej wykazać głupotę obowiązku
    wożenia "sprawnej" gaśnicy, którą i tak nie da się nic ugasić. Co tam
    jedną - nawet kilkoma się nie udaje :-)

    Maciek

  • 19. Data: 2008-01-02 19:52:27
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    'Tom N' pisze:
    > Dlatego wożę halonową 2kg z manometrem :D
    No to teraz wiadomo, kto jest odpowiedzialny za dziurę ozonową ;-)

    Maciek

  • 20. Data: 2008-01-02 20:56:54
    Temat: Re: [ uprawnienia policji przy kontroli ] - sprawnosc amortyzatorow
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > rejestracyjnego na skutek niewaznej (przeterminowanej) gasnicy? czy
    > ten fakt moze stanowic przeslanke do odholowania samochodu?

    a tak z inneji beczki. Czy policjant moze zabrac DR bo twierdzi, ze np.
    amortyzatory sa niesprawne ? Albo np "twierdzi", ze zaciemnione szyby z
    przodu sa za bardzo zaciemnione? Mowie o przypadkach bez pomiarow. Tak na
    oko ?

    Icek

    PS Tylko nie piszcie, ze nie moze. Lepiej niech ktos poda co nalezaloby
    wyrecytowac aby taki palant sie odwalil.