  • 21. Data: 2008-05-21 07:20:36
    Temat: Re: upowaznienie do odbioru przesylki
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    witek pisze:

    > Liczy się waga całości przesyłki łącznie z kopertą i znaczkiem i klejem.
    > Jak wpakujesz toto w dużą kopertę to spoko ma > 50 g, a że zawartość
    > miała 30 g nikogo nie obchodzi.

    Inpostowa koperta i jedna kartka w środku waży sporo mniej niż 50g.
    Już nie mówiąc o tym, że można list wysłać w normalnej, lekkiej kopercie.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 22. Data: 2008-05-21 07:21:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    witek pisze:

    > i łącznie z kopertą i znaczkiem

    Czyli co, ważymy, naklejamy znaczki, ważymy, doklejamy znaczki (bo
    waga się zwiększyła) itd.? ;) IMHO liczy się waga bez znaczków.

  • 23. Data: 2008-05-21 08:11:16
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Liwiusz napisał(a):

    > Czyli co, ważymy, naklejamy znaczki, ważymy, doklejamy znaczki (bo
    > waga się zwiększyła) itd.? ;) IMHO liczy się waga bez znaczków.

    Niestety nie. Liczy sie waga ze znaczkami. Wiem bo słuchałem kiedyś jak
    Janusz Weiss z RadiaZ przepytywał na tę okoliczność Rzecznika PP ;P

    j.

  • 24. Data: 2008-05-21 08:22:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    januszek pisze:

    > Niestety nie. Liczy sie waga ze znaczkami. Wiem bo słuchałem kiedyś jak
    > Janusz Weiss z RadiaZ przepytywał na tę okoliczność Rzecznika PP ;P

    A jakie były ku temu podstawy prawne?

  • 25. Data: 2008-05-21 08:26:40
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Liwiusz napisał(a):

    > A jakie były ku temu podstawy prawne?

    http://poczta-polska.pl/CentrumInf/?C=Rzecznicy

    j.

  • 26. Data: 2008-05-21 16:39:42
    Od: "rabar-bar" <r...@g...pl>

    > SKUP SIĘ:
    >

    > Mowa jest w "moim punkcie" o pełnomocnictwie na zasadach ogólnych KC
    >
    > vs
    >
    > w "twoim punkcie" mowa jest o pełnomocnictwie pocztowym - usłudze płatnej
    > PP.
    > --

    ok
    skupilam sie :)
    Twoje wyjasnienie w pelni mnie satysfakcjonuje :)
    thx

  • 27. Data: 2008-05-21 17:54:17
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    rabar-bar pisze:

    > Twoje wyjasnienie w pelni mnie satysfakcjonuje :)

    Ja być bardzo content, że ty zrozumieć ;) moja przekaz.

    6008

  • 28. Data: 2008-05-21 23:00:32
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 20 May 2008, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > Na poczcie każą ci się tym podetrzeć - jeśli tak - ścierasz się z jednostką
    > nadrzędną (ta też może być tępa) , potem walisz do rzecznika prasowego
    > (pozwoliłem sobie osobiście na tego w Krakowie) ... grzecznie przeprosili i
    > uznali rozporządzenie ministra ...

    Poczta chyba lubi "uznawać rozporządzenia ministra" :P
    Metoda druga: po zapatowaniu składamy formalną reklamację ze wskazaniem
    podstawy prawnej. Żeby jasność była, taką drogę mi zaproponowała sama
    naczelnik poczty (na widok pata oraz brak widoków, że ustąpię ;>).
    Po kilkudziesięciu dniach przychodzi pismo że faktycznie minister
    coś tam napisał i "pouczyli jednostki w całym okręgu" :P
    Ale poszło o rzecz już nieważną (unieważnianie znaczków na wekslach),
    niemniej swojego czasu opisywałem, z pocztą nie ma lekko :)

    > Czytaj tu: http://orka2.sejm.gov.pl/IZ6.nsf/main/071F8DC8

    Odpowiedź: "ale my mamy dostęp tylko do wewnętrznego itranetu" :P
    (to cytat, bo odesłałem do treści ze strony MF, a jakże).

    pzdr, Gotfryd