  • 1. Data: 2008-05-20 18:33:56
    Temat: prośba o pomoc
    Od: Nashi <w...@g...com>

    Witam

    Bardzo proszę o pomoc :) biorę udział w konkursie ...
    aby pomóc wystarczy jedno kliknięcie...

    http://www.bigbox.kfc.pl/doladuj

    i krótka rejestracja ...

    z góry ślicznie dziękuję i proszę aby przesłać tego maila do
    wszystkich swoich znajomych
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-05-20 18:36:47
    Temat: Re: prośba o pomoc
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Nashi napisał:
    > Witam
    >
    > Bardzo proszę o pomoc :) biorę udział w konkursie ...
    > aby pomóc wystarczy jedno kliknięcie...
    >
    > http://www.bigbox.kfc.pl

    wysyp dzis tych spamerow jakis strasznie wielki...

  • 3. Data: 2008-05-20 22:17:24
    Od: BOOGIE <n...@n...spam.pl>

    Mikaichi pisze:

    > wysyp dzis tych spamerow jakis strasznie wielki...

    heh widzisz takich jak oni zalatwia sie bardzo prosto ;-)
    bo kto mieczem wojuje ... od pochwy ginie ;-)

    w...@g...com w...@g...com w...@g...com
    w...@g...com w...@g...com w...@g...com
    w...@g...com w...@g...com w...@g...com
    w...@g...com w...@g...com w...@g...com
    w...@g...com w...@g...com w...@g...com

    zaraz harvestery zaczna polowanie i zaraz dostanie zaproszenie do innych
    konkursow ;-)
    i moze nawet wygra darmowe wiadro viagry ;-)

    pozdrowki
    b.

  • 4. Data: 2008-05-20 22:20:52
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    BOOGIE pisze:

    > heh widzisz takich jak oni zalatwia sie bardzo prosto ;-)
    > bo kto mieczem wojuje ... od pochwy ginie ;-)

    A powiesz mi, dlaczego wpisujesz jego adres nascie razy ???? Ale
    wiesz ... daj jakies logiczne uzasadnienie, co daje wpisanie
    czyjegos adresu 100 razy, niz np napisanie 2 postow na grupach z
    reply to=adresowi mailowemu tępego spamera ...

    6008

  • 5. Data: 2008-05-20 22:27:23
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Rafał "SP" Gil napisał:

> [...]
    > ... daj jakies logiczne uzasadnienie, co daje wpisanie czyjegos adresu
    > 100 razy, niz np napisanie 2 postow na grupach z reply to=adresowi

    Pierwszy wpis jest dla robota, pozostale dla czlowieka, ktory tak
    odreagowuje ;)

    Proste :D