  • 1. Data: 2008-05-20 17:19:26
    Temat: Termin odpowiedzi na pismo?
    Od: "Mrqs" <m...@a...pl>

    Witam,

    O ile pamietam kiedys byly jakies terminy na udzielenie petentowi odpowiedzi
    na jego pismo. Czy takie terminy jeszcze obowiazuja? Konkretnie chodzi mi o
    moje pismo do ADMu spoldzielni mieszkaniowej, na ktore nie moge doprosic sie
    odpowiedzi, bo "pismo pana jest u dyrektora a dyrektora nie ma" a w domysle
    "i co nam pan teraz zrobi?"

    Trwa to juz ponad miesiac i zastanawiam sie czy mam prawo brak odpowiedzi
    potraktowac jako zgode spoldzielni na moje zamierzenia. A jesli tak jest, to
    na jakiej podstawie prawnej, aby w sytuacji ew. konfliktu ("zrobil pan cos,
    na co nie mial zgody naszej spoldzielni!") spokojnie odpowiedziec paragrafem
    i zakonczyc sprawe?

    Z gory dzieki

    Mrqs