  • 1. Data: 2004-09-24 21:17:23
    Temat: umowy o karte platnicza
    Od: Patryk <p...@N...onet.pl>

    dostalelem z banku umowe zwiazana z karta platnicza
    pewnei wszycy je dostaja bo z tego co bank napisal cos sie zmienilo w prawie

    teraz mam pytanie czy ta umowa jest jakas standardowa czyli ze bank nie
    zamiesci tam jakis niezbyt korzystnych dla nie sformulowan
    chodzi o bank BZWBK

    zastanawiam sie czy np. nie skreslic w tej umowie ze zezwalam na
    prztwarzenie moich danych w celcha marketingowych

    "posiadacz oswiadzcza ( ...)
    ze dane bede wykorzystane dla celow marketingu produktow oferowanych przez
    Bank"

    czy ktos wie o co chodzi z tym dodatkowym ubezpieczeniem, wyadje mi sie ze
    nie jest potrzebne
    --
    Patryk

  • 2. Data: 2004-09-25 19:45:15
    Temat: Re: umowy o karte platnicza
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 24 Sep 2004, Patryk wrote:

    >+ dostalelem z banku umowe zwiazana z karta platnicza
    >+ pewnei wszycy je dostaja bo z tego co bank napisal cos sie zmienilo w prawie

    Zmieniło się, ale nie wszyscy dostają. Zależy od POPRZEDNIEJ umowy
    w banku :)
    [...]
> [...]
    >+ "posiadacz oswiadzcza ( ...)
    >+ ze dane bede wykorzystane dla celow marketingu produktow oferowanych przez

    ..przecież to powinna być OSOBNA formułka z OSOBNYM podpisem !!!!
    Niemożliwe żeby na konsumenckiej umowie podpisanie umowy było
    warunkowane zgodą na przetwarzanie danych *w celach innych*
    niż "potrzebnych do umowy" !

    >+ czy ktos wie o co chodzi z tym dodatkowym ubezpieczeniem, wyadje mi sie ze
    >+ nie jest potrzebne

    Jak ci skradną kartę to zmienisz zdanie :>

    pozdrowienia, Gotfryd