  • 1. Data: 2007-10-16 17:22:38
    Temat: umowa zlecenie a ilość godzin pracy
    Od: "Magda" <o...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam umowę zlecenie - moim zadaniem - wg umowy - jest wysłać konkretną liczbę
    zaproszeń. W umowie nie ma ani słowa o godzinach w jakich mam to wykonać. Firma
    pracuje od 10 do 18. Czy mając taką umowę muszę pracować od 10 do 18 - bo tak
    pracuje firma - czy moim jedynym obowiązkiem jest wysłać tę konkretną liczbę
    zaproszeń i jeśli zrobię to w godzinę, to np. o 11 mogę iść do domu?
    Bo pracodawca wmawia mi, że muszę siedzieć od 10 do 18, "bo takie są godziny
    pracy firmy".
    Będę wdzięczna za odpowiedź!
    Magda

  • 2. Data: 2007-10-16 18:46:43
    Temat: Re: umowa zlecenie a ilość godzin pracy
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Magda wrote:
    > Witam
    > Mam umowę zlecenie - moim zadaniem - wg umowy - jest wysłać konkretną liczbę
    > zaproszeń. W umowie nie ma ani słowa o godzinach w jakich mam to wykonać.

    umowa zlecenie ma to do siebie, ze mas zrobic COS, ZA ILES DO KIEDYŚ.

    Nikt nie określa ci kiedy i jak to zrobisz.

> [...]
    > pracuje firma - czy moim jedynym obowiązkiem jest wysłać tę konkretną liczbę
    > zaproszeń i jeśli zrobię to w godzinę, to np. o 11 mogę iść do domu?

    Możesz w ogóle nie przychodzić. koperty mają być wysłane zgodnie z umową.

    > Bo pracodawca wmawia mi, że muszę siedzieć od 10 do 18, "bo takie są godziny
    > pracy firmy".
    to niech podpisze z tobą umowę o pracę, jak chce żebyś siedziała.
    jak cie robi w jajo to niech nie oczekuje, że bedziesz udawać pracownika.

  • 3. Data: 2007-10-16 21:03:03
    Od: "zenek" <d...@d...dd>

    Użytkownik "Magda" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zaproszeń i jeśli zrobię to w godzinę, to np. o 11 mogę iść do domu?
    > Bo pracodawca wmawia mi, że muszę siedzieć od 10 do 18, "bo takie są

    Może i godziny pracy takie są ale ty nie pracujesz u nich. Przyjęłaś
    zlecenie i masz je wykonać.

    Pozdrawiam
    zenek

  • 4. Data: 2007-10-16 21:49:43
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:36a8.000000ec.4714f35e@newsgate.onet.pl Magda
    <o...@p...onet.pl> pisze:

    > Bo pracodawca wmawia mi, że muszę siedzieć od 10
    > do 18, "bo takie są godziny pracy firmy".
    Kolejny raz te same bzdury...
    Nie masz pracodawcy, masz tylko zleceniodawcę.
    Nic ci on nie może nakazać.

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2007-10-18 16:00:21
    Od: "Magda" <o...@p...onet.pl>

    Dzięki za wszystkie odpowiedzi! Dla mnie wszystko jasne i oczywiste, ale obawiam
    się, że ciężko będzie z owym "pracodawcą" - "zleceniodawcą". Trzeba jednak próbować!
    Magda