  • 1. Data: 2007-10-16 10:41:10
    Temat: Straz Miejska - foty za parkowanie
    Od: MaxImuS <maximus_one@ciachnac_interia.pl>

    Witam

    Mam pytanie dotyczace pracy tych przeslicznych chlopakow.
    W Warszawie zrobili mi fotki za parkowanie bez waznego bilety - na
    swistku napisane ze, za nieprzestrzegania znaku D-44
    albo ja mam slaba pamiec albo cos mocno diametralnie sie zmienilo, ale
    moim zdaniem D-44 jest znakiem informacyjnym - a za nieprzestrzeganie
    znakow informacyjnych sankcji brak.

    Czy moze jestem w bledzie?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-10-16 10:55:25