  • 1. Data: 2009-08-11 10:16:16
    Temat: umowa a urlop
    Od: "Pawcio" <l...@i...pl>

    prosilbym o łopatologiczne wyjasnienie. Od 1 czerwca posiadam umowe o prace
    na pol etatu na czas nieokreslony. Rozumiem ze przypadaja mi obecnie 2 dni
    urlopu (1 dzien za 1 miesiac?). Czy moge juz go wykorzystac czy musze
    jeszcze jakis okres czasu przepracowac?

  • 2. Data: 2009-08-11 10:20:11
    Temat: Re: umowa a urlop
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 11 Aug 2009 12:16:16 +0200, Pawcio napisał(a):

    > prosilbym o łopatologiczne wyjasnienie. Od 1 czerwca posiadam umowe o
    > prace na pol etatu na czas nieokreslony. Rozumiem ze przypadaja mi
    > obecnie 2 dni urlopu (1 dzien za 1 miesiac?).

    To Twoja pierwsza praca czy kolejna?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 3. Data: 2009-08-11 10:40:09
    Od: "Pawcio" <l...@i...pl>

    > To Twoja pierwsza praca czy kolejna?

    pierwsza na umowe o prace

  • 4. Data: 2009-08-11 18:43:18
    Od: Bogdan Kwietniak <d...@p...onet.pl>

    Pawcio pisze:
    > Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem> napisał w wiadomości

    > pierwsza na umowe o prace

    Czyli ustawowo przysługuje ci 20 dni urlopu na rok, co daje 1,6 dnia
    urlopu na miesiąc, czyli teraz masz 3 dni urlopu i możesz iść na niego w
    każdej chwili.

    BogdanKa

  • 5. Data: 2009-08-12 04:49:06
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 11 Aug 2009 20:43:18 +0200, Bogdan Kwietniak napisał(a):

    > Czyli ustawowo przysługuje ci 20 dni urlopu na rok, co daje 1,6 dnia
    > urlopu na miesiąc, czyli teraz masz 3 dni urlopu i możesz iść na niego w
    > każdej chwili.

    Nie tak prosto. Tak by było tylko gdyby pracował 5 dni po 4 godziny w
    tygodniu. Jeśli pracuje np 2 lub 3 dni w tygodniu to może wyjść inaczej.
    Nie podejmę się podać ogólnej metody. Tym bardziej, że podobno istnieją
    spory gdzie i jakie zaokrąglenia stosować przy pierwszej pracy na
    niepełny etat.

  • 6. Data: 2009-08-12 07:16:44
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 12 Aug 2009 04:49:06 +0000, jureq napisał(a):

    > Nie tak prosto. Tak by było tylko gdyby pracował 5 dni po 4 godziny w
    > tygodniu. Jeśli pracuje np 2 lub 3 dni w tygodniu to może wyjść inaczej.

    W sumie wyjdzie podobnie, albowiem jako niepełnoetatowiec ma przeliczane
    na godziny pracy.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd