  • 1. Data: 2009-08-11 09:16:30
    Temat: Polska SPRAWIEDLIWOSC
    Od: "Schweinchen" <k...@i...de>

    Witam,

    znalazlem w sieci cos takiego:
    http://www.tvn24.pl/2254048,12690,0,0,1,wideo.html

    w zwiazku z tym mam pytanie. Ten "morderca" bedzie skarzyl o odszkodowanie.
    Kogo? Kto placi za taki malutki "blad"? Panstwo, konkretny sad? Lekarz,
    ktory ewidentnie daje dupy, moze byc pozbawiony prawa wykonywania zawodu. Co
    z sedzia, sedziami, ktorzy wydawali wyroki w tej sprawie? Czy oskarzony moze
    ich rowniez podac cywilnie do sadu? Czy poniosa jakies konsekwencje?
    Przeciez zniszczyli zycie calej rodzinie.

    Andy

  • 2. Data: 2009-08-11 11:02:17
    Temat: Re: Polska SPRAWIEDLIWOSC
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Schweinchen napisal:
> [...]
    > ich rowniez podac cywilnie do sadu? Czy poniosa jakies konsekwencje?
    > Przeciez zniszczyli zycie calej rodzinie.

    Hm, niezawisli sa kompletnie, takze od jakiejkolwiek odpowiedzialnosci.
    To jest patologia, ktora srodowisko prawnicze od lat skrupulatnie broni,
    jak Jaruzelski socjalizmu. Podobnie skrupulatnie bronia innej patologii
    prawnej dotyczacej spadkow: spadkodawca nie moze wyspecyfikowac rzeczowo,
    co komu chce zostawic. Ma byc wylacznie procentami majatkowymi. Rzeczowo nie.
    Dlaczego? Bo nie. Byloby zbyt prosto, nie daloby sie latami ciagnac spraw
    o wycene skladnikow.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 3. Data: 2009-08-11 13:47:15
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jacek_P pisze:

    > jak Jaruzelski socjalizmu.

    Przecież Jaruzelski zdrajca, socjalizm obalił ... :)

    --
    @2009 Johnson

  • 4. Data: 2009-08-11 13:52:50
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Jacek_P <L...@c...edu.pl> naskrobał/a w

> [...]
    > Ma byc wylacznie procentami majatkowymi. Rzeczowo nie. Dlaczego? Bo
    > nie. Byloby zbyt prosto, nie daloby sie latami ciagnac spraw o

    Zapis zniknęli?

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153

  • 5. Data: 2009-08-17 18:03:49
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Schweinchen" <k...@i...de> napisał w wiadomości

> [...]
    > sprawie? Czy oskarzony moze ich rowniez podac cywilnie do sadu? Czy
    > poniosa jakies konsekwencje? Przeciez zniszczyli zycie calej rodzinie.

    Za błąd zapłacimy my wszyscy. Z podatków. Moim zdaniem najwyższy czas się
    zastanowić nie tyle czemu zapadały takie a nie inne wyroki, tylko czy aby
    na pewno musiało to wszystko tyle trwać. Pomyłki sądowe się zdarzają.
    Sędzia, to tylko człowiek. W sprawie o morderstwo kilku sędziów. Ale jeśli
    nawet popełnili błąd, to czy na pewno należało brać tę sprawę przez tyle
    lat? Czy sad drugiej instancji uznając, ze popełniono błędy nie powinien
    zmienić środka zapobiegawczego z aresztu na mniej dotkliwy?