  • 1. Data: 2009-08-11 07:58:45
    Temat: Działka budowlana - problem
    Od: "melon" <m...@w...pl>

    Witam,
    czy właściciel działek 1 i 2 może sprzedać działkę 1 bez dokonania podziału
    zaznaczonego przerywaną linią? Aktualny podział wg. linii ciągłych.
    Jak widać jest tutaj problem budynku gospodarczego, który wkracza na działke
    1.

    Obraz; http://img21.imageshack.us/img21/1470/dzialki.jpg

    Z góry dziękuję.

  • 2. Data: 2009-08-11 19:51:28
    Temat: Re: Działka budowlana - problem
    Od: Michał michalpietkiewicz <m...@o...pl>

    On 11 Sie, 09:58, "melon" <m...@w...pl> wrote:
> [...]
    > zaznaczonego przerywaną linią? Aktualny podział wg. linii ciągłych.
    > Jak widać jest tutaj problem budynku gospodarczego, który wkracza na działke

    jak wyglada forma wlasnosci? co jest w ksiegach wieczystych?
    kto jest wlascicielem czego?

  • 3. Data: 2009-08-12 08:07:14
    Od: "melon" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Michał michalpietkiewicz" <m...@o...pl> napisał w
    wiadomości
    n.googlegroups.com...

    > jak wyglada forma wlasnosci? co jest w ksiegach wieczystych?
    > kto jest wlascicielem czego?

    Pan X jest właścicielem działek 1 i 2, które są zapisane na jednej księdze
    wieczystej. Wyciągnięta została już mapka, aby stworzyć nową księge
    wieczystą dla mnie (dla działki 1). Mam nadzieję, że wszystko będzie w
    porządku.

  • 4. Data: 2009-08-12 09:49:22
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 12 Sie, 10:07, "melon" <m...@w...pl> wrote:
> [...]
    > wieczystej. Wyciągnięta została już mapka, aby stworzyć nową księge
    > wieczystą dla mnie (dla działki 1). Mam nadzieję, że wszystko będzie w

    A kto jest właścicielem budynku i cojest wpisane o tym budynku w
    podziale działek?