  • 1. Data: 2009-08-11 11:37:16
    Temat: Jaki paragraf na komornika?
    Od: " " <f...@g...pl>

    Mam postanowienie komornika, z dnia 3.04.2009 r. o umorzeniu postępowania
    egzekucyjnego, na wniosek wierzyciela. Mimo tego, ten sam komornik, nadal
    pobiera pieniądze z mojego konta, które zresztą całkowicie zablokował. Skargi
    do sądu nie dają żadnych rezultatów - brak odpowiedzi; w dodatku sam
    widziałem, że komornik odmówił odebrania pisma z sądu, bo nie było podanego
    jego nazwiska, tylko kancelaria. Byłem u komornika, rozmawiałem, powiedziano
    mi, że pieniądze pobierane są bezpodstawnie, ale ich nie oddadzą. Tak sobie,
    po prostu :-/

    Zamierzam zgłosić do prokuratury popełnienie przestępstwa przez komornika.
    Tylko... z jakiego paragrafu?

    Czarek

  • 2. Data: 2009-08-11 12:51:32
    Temat: Re: Jaki paragraf na komornika?
    Od: pwz <d...@d...pl>

    f...@g...pl pisze:
> [...]
    > po prostu :-/
    >
    > Zamierzam zgłosić do prokuratury popełnienie przestępstwa przez komornika.

    Po ludzku: kradzież? (art. 278 kk - zabór cudzej rzeczy w celu
    przywłaszczenia)
    pwz

  • 3. Data: 2009-08-12 07:27:34
    Od: " " <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    pwz <d...@d...pl> napisał(a):

    > Po ludzku: kradzież? (art. 278 kk - zabór cudzej rzeczy w celu
    > przywłaszczenia)

    Hm, liczyłem na coś subtelniejszego :-) Naprawdę nic innego się nie da?
    Jeśli komornik ma siedzibę w Warszawie, przy Targowej 33, to która prokuratura
    będzie właściwa?

    Czarek

  • 4. Data: 2009-08-12 12:38:23
    Od: pwz <d...@d...pl>

    f...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:

    > Hm, liczyłem na coś subtelniejszego :-) Naprawdę nic innego się nie da?

    No skoro do prokuratury, to bym chyba od tego zaczął... Natomiast jeżeli
    chcesz delikatniej, to jest śjakaś procedura zażalenia na postępowanie
    komornika, ale jak i do kogo itd. - nie mam pojęcia...

    > Jeśli komornik ma siedzibę w Warszawie, przy Targowej 33, to która prokuratura
    > będzie właściwa?

    Strzelałbym w praską prokuraturę. Prokuratura Rejonowa Warszawa
    Praga-Północ (albo Praga-Południe -> spróbuj sprawdzić ich właściwość
    tutaj: http://www.powp.pl/index.php?cmd=chg_page&page=organ
    izacja).

    Powodzenia
    pwz

  • 5. Data: 2009-08-12 15:47:25
    Od: pwz <d...@d...pl>

    pwz pisze:
    (...)
    > Strzelałbym w praską prokuraturę.
    (...)

    To znaczy "strzelałbym" w przenośni. ;-D
    pwz