  • 1. Data: 2003-06-30 19:13:41
    Temat: ukrywanie si? przed ZUSem
    Od: w...@t...pan.pl (Wojtek Pomianowski)

    By?bym bardzo wdzi?czny, gdyby kto? napisa? jaka procedura obowi?zuje
    przy ?ci?ganiu zaleg?o?ci sk?adkowych ZUSu. Ja sam nie mam d?ugów, ale
    jestem wpl?tany w spraw?, w której wyst?puje taka osoba. Czy jest
    mo?liwe, ?eby nie wiedzia?a o istnieniu w?asnych zaleg?o?ci w
    sk?adkach przez 9 miesi?cy i nagle pojawi? si? u niej komornik? Ja
    twierdz?, ?e celowo nie odbiera?a listów z upomnieniami.

  • 2. Data: 2003-07-01 17:33:50
    Temat: Re: ukrywanie si? przed ZUSem
    Od: klawy jak cholera <k...@3...net>

    On 30 Jun 2003 12:13:41 -0700, w...@t...pan.pl (Wojtek
    Pomianowski) wrote:

> [...]
    >sk?adkach przez 9 miesi?cy i nagle pojawi? si? u niej komornik? Ja
    >twierdz?, ?e celowo nie odbiera?a listów z upomnieniami.

    Ustaw odpowiednie kodowanie

    --
    klawyMAŁPKA3neo.net
    http://www.boobies.nl/klawy

  • 3. Data: 2003-07-01 19:08:18
    Od: "Słonik" <s...@h...tv>

    Wcześniej czy później komornik pojaw się na 100%, negocjuj lepiej...........