  • 1. Data: 2003-06-30 18:22:57
    Temat: kredyt rzadowy
    Od: "Mary" <s...@w...pl>

    Spróbuje na tym forum,może ktoś wie?Hasło '"kredyt rzadowy",podobno moze być
    na budowę.Coś było o tym w Superexpresie pomiędzy 15,04-15,05.Pisałam do
    redakcji 2 razy ale głucha cisza.Nie obiło sie komuś o uszy? - Mary

  • 2. Data: 2003-06-30 21:23:45
    Temat: Re: kredyt rzadowy
    Od: Tomasz Kowalski <txm@USUN__TO.pvd.pl>

    Czesc!

    Mary wrote:
    > Spróbuje na tym forum,może kto? wie?Hasło '"kredyt rzadowy",podobno moze być
    > na budowę.Co? było o tym w Superexpresie pomiędzy 15,04-15,05.Pisałam do
    > redakcji 2 razy ale głucha cisza.Nie obiło sie komu? o uszy? - Mary

    Mi obil sie o uszy "kredyt Pola" (tego od Infrastruktury). Biezesz
    kredyt na staly procent 6%, a roznice doplaca panstwo. Ale jak
    oprocentowanie kredytow spadnie ponizej 6%, to Twoj kredyt jest
    i tak na 6%, czyli tracisz.

    Podobno wielki niewypol, sorry, niewypal ;)

    Pozdrawiam
    Tomasz